بهروز خوش‌رزم: شرایط در تلویزیون خاص شده است


بهروز خوش‌رزم: شرایط در تلویزیون خاص شده استایسنا/ بهروز خوش‌رزم که به گفته‌ی خودش حدود دو سال است در تلویزیون حضور ندارد، به بیان این مطلب پرداخت که کلیت برنامه‌های تلویزیون دچار افت کیفی شده‌اند.
این تهه‌کننده که قرار بود سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری را برای تلویزیون تهیه کند، با به جریان نیفتادن این پروژه، سال گذشته از ادامه‌ِ همکاری انصراف داد.
خوشرزم درباره‌ی برنامه‌های تلویزیون طی سال‌های اخیر اظهار کرد: به نظرم کارهای خوبی برای تلویزیون ساخته نمی‌شود و این اتفاق مبنی بر تصمیمات جدید روسای سازمان صداوسیما بوده است؛ به عنوان مثال پیش از این تمام شبکه‌های تلویزیون خودشان گروه فیلم و سریال جداگانه‌ای داشتند و یک رقابت خیلی خوبی میان شبکه‌ها حاکم بود اما با آمدن مرکز نمایشی سیما تمام این برنامه‌ها برهم خورد؛ چراکه وقتی یک پروژه به این مرکز برده می‌شود، زمان زیادی طول می‌کشد تا درباره آن پاسخ بدهند. به نظرم پیش از این اتفاق، شرایط در تلویزیون خیلی بهتر بود.
وی در پاسخ به اینکه آیا کار جدیدی در تلویزیون خواهد داشت؟ اعلام کرد: می‌خواهم کار کنم اگر نوبتم برسد. به نظرم شرایط تلویزیون خیلی خاص شده است. من یکی از پرکارترین تهیه‌کنندگان تلویزیون بودم که مدام کار داشتم اما در حال حاضر حدود دو سال است که در تلویزیون حضور ندارم؛ ضمن اینکه بیش از هشت الی 10 متن تلویزیونی پیشنهاد دادیم اما هیچ‌کدام به نتیجه نرسیده‌اند. آخرین کار تلویزیونی‌ام سریال «رنگ شک» به کارگردانی فریبرز عرب‌نیا بود و پیش از این هم مجموعه «یلدا» به کارگردانی داود میرباقری را داشتم.
خوش‌رزم در پایان در پاسخ به اینکه آیا برنامه‌های نوروزی امسال تلویزیون را تماشا کرده است، گفت: متأسفانه هیچ یک از برنامه‌های نوروزی را تماشا نکرده‌ام اما درباره کلیت برنامه‌های تلویزیون می‌توانم این گونه بگویم که واقعا افت کیفیتی داشته‌اند و ما کارهای خوبی طی این سال‌ها نداشته‌ایم.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
رانندگی در شرایط خاص