ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



محمدخانی: نظرسنجی ۹۰ اجحاف در حق نسل قدیم است/ الان بازیکن با دو سال۶۰ بازی ملی انجام می‌دهد


ناصر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص نظرسنجی شب گذشته برنامه 90 و اینکه نام وی در بین گزینه‌های انتخاب بهترین مهاجم سایه بعد از انقلاب قرار داشت گفت: این نظر لطف دوستان بود که نام من را در این نظرسنجی قرار دادند. البته خود فردوسی‌پور هم اشاره کرد که در حق بازیکنان قدیمی اجحاف می‌شود چرا که نسل جدید بازی‌های ان‌ها را یادشان نمی‌آید.

وی ادامه داد: عبدالعلی چنگیز یک تنه استقلال را می‌چرخاند و یک بازیکن فوق العاده بود اما مشخص است که جوان‌های امروزی او را یادشان نمی آید. به هر حال بیشتر از 20 سال است که او از فوتبال رفته و به همین دلیل کسی بازی‌هایش را یادش نمی‌آید. خود من یا چنگیز 10 سال در تیم ملی بودیم اما بازی‌های ملی مان به 50 تا هم نرسید آنهم در حالی که سه دوره در بازی‌های آسیایی بودم و جام ملت‌های آسیا هم شرکت کردم. زمان ما تیم ملی سالی دو سه بازی بیشتر نمی‌کرد اما الان بازیکنی دوسال به تیم ملی می‌آید و 60 بازی ملی در کارنامه‌اش ثبت می‌شود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان تصریح کرد: فکر می‌کنم به خاطر همین که نسل جدید و جوان ما را یادشان نمی‌آید ما رای نیاوردیم. کسی دیگر بازی‌های ما را یادش نمی‌آید. کسانی که در نظر سنجی برنامه 90 شرکت می‌کنند عموما آن زمان که من و چنگیز بازی نمی‌کردیم یا هنوز به دنیا نیامده بودند یا اینکه نهایتا دو یا سه ساله بودند. البته را هم بگویم که شب گذشته من در نظرسنجی شرکت نکردم و تنها نظاره گر ان بودم.

محمدخانی خاطرنشان کرد: طبیعی بود کسانی رای بیاورند که نسل جوان فوتبالشان را یادشان بیاید. قطعا اگر در نظرسنجی قرار بود افراد سن و سال دار شرکت کنند به من و چنگیز رای می‌دادند به نظر من این نوع نظرسنجی اجحاف در حق نسل قدیم است. بهتر بود نظرسنجی برای هر دهه انجام می‌شد به این صورت که بهترین‌های دهه 60،‌70 و 80 انتخاب شوند.

وی درباره انتخاب خداداد عزیزی به عنوان بهترین مهاجم سایه بعد از انقلاب تصریح کرد: از شروع نظرسنجی مشخص بود که رقابت اصلی بین خداداد عزیزی و فرهاد مجیدی است. من به خداداد بابت این انتخاب تبریک می‌گویم چرا که او سالها عضو تیم ملی بود و گل به یاد ماندنی به استرالیا زد و طبیعی بود که بیشترین رای را بیاورد او حقش بود که به این عنوان برسد چرا که زحمات زیادی برای فوتبال کشید.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/G5DE62


ویدیو مرتبط :
گنج الان و گنج قدیم ... گنج نسل نو ... :)