فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



قسمت جدید تنها در خانه ساخته می‌شود/ کالکین ۳۵ ساله نقشش را زنده می‌کند


به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، «مکالی کالکین» که اولین بار  سال ۱۹۹۰ در سن ۱۰ سالگی در نقش «مکالی کالکین» در فیلم سینمایی «تنها در خانه» بازی کرد و در آن زمان به پردرآمدترین بازیگر کودک تاریخ سینما تبدیل شد، اکنون ۳۵ ساله شده و قرار است در همین سن و سال بار دیگر در نقش قبلی خود در ادامه سری‌ فیلم‌های موفق «تنها در خانه» ظاهر شود.

سال ۱۹۹۰ اولین قسمت از فیلم سینمایی «تنها در خانه» به کارگردانی «کریس کلمبوس» ساخته شد که «کالکین» برای آن نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی شد.

دو سال بعد نیز ادامه این فیلم تحت عنوان «تنها در خانه ۲: گمشده در نیویورک» ساخته شد.

شخصیت کوین در قسمت جدید «تنها در خانه»، فرد بالغی است که ازدواج کرده و صاحب فرزند است. در این قسمت از فیلم تعداد زیادی بازیگر ویژه میهمان نیز وجود دارد.

این قسمت از «تنها در خانه» قرار است تنها یک ماه پس از برگزاری مراسم بیست و پنجمین سال ساخت قسمت اول این فیلم به نمایش درخواهد آمد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/HZLNBL


ویدیو مرتبط :
اجرای زنده و زیبای پوریا صالحی 7 ساله در خانه هنرمندان