فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



آفرین عبیسی به پروژه خانم سادات پیوست


به گزارش عصر دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی فیلم سینمایی «خانم سادات»، آفرین عبیسی در این فیلم در مقابل امین زندگانی بازیگر نقش محسن حاجی حسنی کارگر به عنوان مادر وی به ایفای این نقش می پردازد.
عبیسی همسر مرحوم ایرج صادق پور (فیلمبردار و تهیه کننده) در کارنامه کاری خود به ایفای نقش در بسیاری از فیلم های سینمایی از جمله «چهارشنبه 19 اردیبهشت»، «خانه ای کنار ابرها»، «تقاطع»، «بید مجنون»، «نیمه پنهان» و ... پرداخته است.
از دیگر فعالیت های این بازیگر می توان به ایفای نقش در فیلم های سینمایی «رستگاری در هشت و بیست دقیقه»، «شکلات»، «قدمگاه»، «مهمان مامان»، «دختر ایرونی»، و «واکنش پنجم» اشاره کرد.
«خانمْ سادات» عنوان فیلم سینمایی زندگینامه شهید حاجی حسنی کارگر است که به کارگردانی و تهیه کنندگی مریم ابراهیم وند و نویسندگی علی اکبر محلوجیان در حال ساخت است و با برداشتی آزاد به تصویرسازی شخصیت این شهید می پردازد.
از جمله عوامل این فیلم می توان به داود امیری فیلمبردار، محمد قومی طراح چهره پردازی، سحر شهامت طراح صحنه و لباس، سحر مصیبی مدیر برنامه ریزی، حسن خضرآبادی مدیر تولید، امید قربانی مدیر تدارکات، میثم مولایی تدوین، مریم مجد عکاس، شهره فهیمی منشی صحنه، ویژیوال افکت شهاب الدین نجفی و بهروز معاونیان صدابردار و صداگذاری اشاره کرد.
شهید محسن حاجی حسنی کارگر قاری بین المللی و نفر اول مسابقات قرآن کریم در مالزی، دوم مهرماه سال جاری همزمان با ادای مراسم رمی جمرات در منطقه منا به همراه جمع کثیری از حجاج کشورمان دعوت حق را لبیک گفت.
فراهنگ**1355**1027

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آفرین بر حماس. آفرین بر مقاومت. آفرین بر جهاد اسلامی و گردان