شاعر همجنسگرای ایرانی در تل آویو: هرگز زندگی ام را تغییر نمی دهم


"پیام فیلی" مدعی شد دشمنی ایران با رژیم صهیونیستی مانع از علاقه وافر وی به اراضی اشغالی فلسطین نشده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت نیوز ناو نکست، "پیام فیلی،" شاعر همجنسگرای ایرانی پس از خروج از ایران، یک سال در ترکیه زندگی می کرد؛ اما شاید هیچ گاه فکر نمی کرد رویای دیرینه اش در خصوص سفر به اراضی اشغالی فلسطین به واقعیت تبدیل شود.

پیام فیلی پس از سفر به تل آویو گفت: هرگز شیوه زندگی ام را تغییر نخواهم داد. حتی زمانی که در ایران بودم نیز همینطور زندگی کردم. هنوز باور نمی کنم اینجا هستم. دشمنی ایران با رژیم صهیونیستی روی من بی تأثیر است و زندگی من را تغییر نخواهد داد. 

پیام فیلی بارها از رژیم صهیونیستی و صهیونیستهای اشغالگر به دلیل دفاع آنها از همجنسگرایان، حمایت کرده است.  وی نویسنده 9 کتاب است که همه آنها آشکارا به بحث همجنسگرایی می پردازد. این شاعر همجنسگرا برای تماشای آخرین رمان جدید خود به نام "من سبز می شوم، میوه می دهم، انجیر" به اراضی اشغالی سفر کرد.

"پیام فیلی" در ماه ژوئیه (5 ماه پیش) در مصاحبه با وبسایت "ان آر جی" گفت بسیار دلش می خواهد به سرزمینهای اشغالی سفر کند. پس از این گزارش، وزیر فرهنگ رژیم صهیونیستی در نامه ای از وزیر داخلی این رژیم خواست با صدور روادید، اجازه سفر پیام فیلی را به تل آویو صادر کند. پیام فیلی که بارها همجنسگرا بودن خود را به شکل عمومی مطرح کرده بود، مورد حمایت رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


ویدیو مرتبط :
مستتند هفت دقیقه تا تل آویو