سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



«تهران» و «بیشکک» در زمینه آموزش و بهداشت یادداشت تفاهم امضا کردند


به گزارش خبرنگار خبرگزار فارس در بیشکک به نقل از مرکز مطبوعاتی وزارت بهداشت قرقیزستان، «تالانت‌بیک باتیرعلیف» وزیر بهداشت جمهوری قرقیزستان عصر روز گذشته در تهران با «سیدعلی هاشمی» وزیر بهداشت جمهوری اسلامی دیدار کرد که ضمن این دیدار، طرفین تفاهمنامه‌ای را در زمینه سرمایه‌گذاری، آموزش متخصصان و همچنین ساخت‌ بیمارستان در قرقیزستان امضا کردند.

وزیر بهداشت قرقیزستان همچنین از امضای یادداشت تفاهم‌ همکاری با تهران در زمینه ساخت کلینیکی از سوی ایران در قرقیزستان خبر داد.

سال گذشته نیز تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران با سفر به قرقیزستان با وزیر بهداشت این کشور دیدار کرده و در مورد همکاری بین 2 کشور در زمینه بهداشت به نتایجی دست یافته بودند.

انتهای پیام/خ


ویدیو مرتبط :
ایران و صربستان یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند