علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



توسعه صنعت خانگی در میان بانوان کارآفرین قرچک ضروری است


به گزارش خبرنگار مهر، عصر دوشنبه مسعود مرسل پور فرماندار شهرستان قرچک  در سوگواره "مهربانو"  با اشاره به ظرفیت های موجود در میان زنان و بانوان اظهار داشت: امروز بانوان از ظرفیت های بسیاری بالایی برخوردار هستند.

وی افزود: بانوان شهرستان قرچک نیز در حوزه های مختلف دارای توانمندی های فراوانی هستند که بخشی از این ظرفیت ها در سوگواره مهربانو به نمایش درآمد.

مرسل پور ادامه داد: امروز بانوان کارآفرینی در شهرستان قرچک مشغول به فعالیت هستند که باید مورد حمایت جدی قرار بگیرند و قطعا حمایت از بانوان کارآفرین دستاوردهای فراوانی را به همراه خواهد داشت.

وی توسعه صنعت خانگی برای بانوان را یک امر ضروری عنوان کرد و گفت: باید توسعه صنعت خانگی در هنرهای مختلف به منظور استفاده از ظرفیت های بانوان هنرمند شهرستان قرچک مورد توجه جدی قرار بگیرد.

مرسل پور ادامه داد: شهرستان قرچک برای موفقیت بانوان و زنان کارآفرین امادگی کامل دارد و از پایلوت شدن در طرح های مختلف دولت تدبیر و امید در زمینه اشتغال استقبال خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
تجلیل از بانوان کارآفرین