علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



برگزاری نخستین مسابقه تمرینی برنامه نویسی به صورت آنلاین


برگزاری نخستین مسابقه تمرینی برنامه نویسی به صورت آنلاینآی سی تی پرس/ نخستین مسابقه تمرینی برنامه نویسی به صورت آنلاین از مجموعه رویدادهای مسابقات کدکاپ دانشگاه صنعتی شریف برگزار میشود.
به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، نخستین مسابقه تمرینی برنامه نویسی از مجموعه رویداد های مسابقات کدکاپ دانشگاه صنعتی شریف در تاریخ ۱۵ اسفند سال جاری به صورت آنلاین و از طریق سایت رسمی مسابقات برگزار خواهد شد.
برنامه نویسان و علاقمندان به یادگیری برنامه نویسی میتوانند با ثبت نام در این رویداد، در مسابقات تمرینی و همچنین شرکت در ادامه رویدادهای مربوط به مسابقات کدکاپ شرکت کنند.
در این مسابقات سوالات در سطح‌های مختلف از آسان به سخت سطح‌بندی شدند و زمینه‌ پیشرفت مخاطبان با حل سوال‌های ساده و آمادگی برای سوال‌ها سخت فراهم شده است. کدکاپ شرایط را برای حضور کسانی که دانش برنامه‌نویسی‌شان کم بوده و میخواهند بر مهارت برنامه‌نویسی‌شان بیافزایند نیز فراهم میکند و آن‌ها را برای حضور در مسابقات بعدی و همچنین آمادگی برای محیط کاری برنامه‌نویسی آماده میکند.
در این مسابقات از زبان‌های Python, C, C++, Java پشتیبانی میشود و شرکت‌کنندگان میتوانند به وسیله‌ هر کدام از زبان های ذکر شده در مسابقات شرکت‌کنند. همچنین با توجه به اینکه این مسابقات از تعداد زیادی مسابقه تشکیل شده‌است، این امکان وجود دارد که برای هر مسابقه از هر چند زبان برنامه‌نویسی که لازم است استفاده کنند.


منبع: آی سی تی پرس


ویدیو مرتبط :
ارتباط با دیتابیس آنلاین در برنامه نویسی بیسیک4اندروید