سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رویکرد مسئولان در مدیریت ترافیک انسان محور باشد


محمود رضا عراقی روز چهارشنبه در ششمین نشست مشترک فرماندهان راهور و معاونان حمل و نقل و ترافیک کشور بیان کرد: با توجه به مطرح شدن اقتصاد مقاومتی باید تمامی جهتگیری ها به سمت بهره گیری از نیروی انسانی، اعتبارات و تخصص معطوف شود.
وی اضافه کرد: همیشه پس از تمامی بررسیها و راهکارهای مدیریتی در آخرین مرحله به اقدامات سخت افزاری نظیر ساخت پل و زیرگذر و انجام فعالیت های عمرانی می رسیم.
وی اظهار کرد: باید ابتدا با تغییر رفتار مردم، اجرای قانون و کارهای فرهنگی زمینه را برای تغییر الگو رفتاری فراهم کرد چون این امر در ارتقای بهره وری، کم کردن هزینه و اثر بخش کردن نتایج فعالیتها تاثیر دارد.
محمودرضا عراقی افزود: در بحث ترافیک باید در زمینه تغییر رفتار مردم و اجرای هر چه بهتر قوانین ترافیکی باید فرهنگسازی شود تا افزایش بهره وری و کم شدن هزینه ها را به دنبال داشته باشد.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با ذکر اینکه متولی آموزش فرهنگ ترافیک مشخص نیست گفت: در صورت مشخص شدن متولی اصلی این موضوع بخشس اعظمی از مشکلات رفع می شود.
کامران گردان افزود: نشست فرماندهان راهور و معاونان حمل و نقل اتفاق مبارکی است که می ‎تواند رویکرد مشترکی را برای حل ترافیک کلان شهرها ایجاد کند.
وی ترافیک و نحوه آمده و شد را میزانی برای ارزیابی تمدن هر منطقه دانست و بیان کرد: هر فردی به محض ورود به یک شهر می‎تواند با توجه به این مولفه نمادی دقیق از درجه تمدن آن شهر را مشاهده کند.
این عضو شورای شهر همدان گفت: ترافیک دارای سه رکن اصلی اجرای مقررات، مهندسی ترافیک و آموزش است که در صورت تعامل این سه وجه ترافیک روان می شود.
گردان اضافه کرد: در زمینه مهندسی ترافیک قانون و آیین ‎نامه های راهور متولی آن را در داخل شهرها شهرداری و در خارج از شهرها، اداره کل راه و شهرسازی دانسته است.
وی لازمه مهندسی ترافیک را تعامل بین شهرداری و راهور دانست گفت: 500 میلیارد ریال معادل 25 درصد بودجه عمرانی در دو سال گذشته برای ساخت پل‎های ترافیکی، عابر پیاده و علادم افقی و عمودی در شهر همدان هزینه شده است.
7526/6993

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مدیریت توسعه روستایی مدیریت سبز مدیریت دانش مدیریت کارخانه مدیریت اسلامی: رویکرد