ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کاراته قهرمانی جهان/ مدال برنز به قراری‌زاده و آسیابری رسید


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.23 - 13:38

کاراته قهرمانی جهان/ مدال برنز به قراری‌زاده و آسیابری رسید

فارس/ مهدی قراری‌زاده و علی اصغر آسیابری نمایندگان تیم ملی امید با شکست حریفان خود به مدال برنز مسابقات جهانی کاراته دست یافتند.
سومین روز از نهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان با حضور 1368 کاراته کا از 86 کشور در شهر جاکارتای اندونزی در حال پیگیری است.
در وزن 76- کیلوگرم، مهدی قراری زاده ابتدا استرالیا را 8 بر صفر شکست داد، سپس 9 بر صفر چین را برد، در بازی سوم مقابل فرانسه یک بر صفر پیروز شد، حریف آرژانتینی چهارمین مبارزه قراری زاده بود که موفق شد 4 بر 3 او را شکست دهد، اما در بازی نیمه نهایی مقابل نماینده کشور میزبان 3 بر یک باخت تا در جدول شانس مجدد مبارزه کند.
او در این گروه با نتیجه 7 بر 2 نماینده بلاروس را شکست داد و با قرار گرفتن بر سکوی سوم جهان، مدال برنز گرفت.
در وزن 75-کیلوگرم، علی اصغر آسیابری برابر حریف آلمانی 5 بر صفر پیروز شد و در مبارزه دوم به مصاف نماینده هنگ کنگ رفت و 4 بر صفر موفق شد این کاراته را شکست دهد.
آسیابری در مبارزه سوم مقابل مصر یک بر صفر برنده شد و در برابر شیلی 8 بر صفر پیروز شد و به دور نیمه نهایی راه یافت.
آسیابری در این مرحله با حریفی از ژاپن دیدار کرد و 7 بر 2 نتیجه را واگذار کرد تا علیرغم شایستگی در جدول شانس مجدد و برای مدال برنز مبارزه کند.
در این گروه آسیابری برابر نماینده ایتالیا پس از تساوی 3 بر 3 با رای داوران برنده شد و برنز گرفت.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
کشتی قهرمانی جهان- کسب مدال برنز توسط کریمی