سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نسخه آزمایشی اپ اینستاگرام در دسترس تمامی کاربران ویندوز 10 موبایل قرار گرفت


نسخه آزمایشی اپ اینستاگرام در دسترس تمامی کاربران ویندوز 10 موبایل قرار گرفتترنجی/ یکی از بزرگترین مشکلات پلتفرم ویندوزفون سابق و ویندوز 10 کنونی در کمبود شدید تعداد اپ‌های کاربردی است و در معدود مواردی که اپ‌ها در فروشگاه نرم‌افزاری ویندوز موبایل یافت شود، کیفیت آن به مراتب پایین‌تر از موارد مشابه در اندروید و iOS است به گونه‌ای که این مشکل باعث شده ویندوزموبایل روز به روز بیشتر به سمت نابودی و محو شدن پیش رود. یکی از اپ‌هایی که تا به اینجای کار در ویندوزفون حضور نداشت و بسیار هم مورد توجه کاربران قرار گرفته بود، اینستاگرام بوده که ظاهرا اکنون نسخه‌ی آزمایشی آن برای تمامی کاربران ویندوز 10 موبایل در دسترس قرار گرفته است. در ادامه با ما باشید.

اپ اینستاگرام برای تمامی ویندوزی‌ها در فروشگاه این پلتفرم حضور نداشت و در صورت جستجوی نام آن با درهای بسته مواجه می‌شدید مگر اینکه لینک مستقیم دانلود آن را در مرورگر گوشی وارد می‌کردید و مستقیما به صفحه‌ی مرتبط با آن در ویندوز استور هدایت می‌شدید، کاری که خوشایند دوستداران ویندوز نبود و باعث شد که این اپ توسط عده‌ی کمی مورد استفاده قرار گیرد.

خوشبختانه اکنون مایکروسافت اپ نسخه‌ی آزمایشی اینستاگرام را در فروشگاه نرم‌افزاری خود عمومی کرده و تمامی کاربرانی که برای کلمه‌ی Instagram جستجو کنند، قادر خواهند بود که این اپ را دریافت و از آن استفاده کنند. بدون شک خبر عرضه‌ی عمومی اپ اینستاگرام برای کاربران ویندوزی می‌تواند باعث افزایش چشمگیر شمار استفاده کنندگان از آن در پلتفرم ردموندی‌ها شود هرچند که دیگر بسیار دیر شده و سهم ویندوزفون و ویندوز 10 موبایل از بازار جهانی اسمارت‌فون به حدی بسیار نازل و ناامید کننده رسیده است.

تاکنون کاربران ویندوزفونی از اپ‌های ثالث مانند 6tag برای استفاده از اکانت اینستاگرام خود استفاده می‌کردند و حتی بسیاری نیز که ویندوز 10 موبایل را در اختیار داشتند، 6tag را به اپ آزمایشی اینستا ترجیح می‌دادند که نشان می‌دهد ظاهرا اپ رسمی اینستا از کیفیت لازم برخوردار نیست. در حال حاضر 6tag محبوب‌ترین اپ ویندوزفونی برای کار کردن با اکانت اینستاگرام به شمار می‌رود و کاربران بسیاری از آن استفاده می‌کنند و شاید عرضه‌ی عمومی اپ رسمی اینستا تا حدودی عرصه را بر آن تنگ کند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ترنجی


ویدیو مرتبط :
جدید نسخه آزمایشی ویندوز 10 برای موبایل