سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شهریه مدارس غیردولتی شهر تهران در سال تحصیلی 96-95 ابلاغ شد


به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران اظهار داشت: شهریه مدارس غیردولتی شهر تهران برای سال تحصیلی 96-95 برای اولین بار در اسفندماه ابلاغ می‌شود که این میزان در سامانه تعیین شهریه آموزش و پرورش شهر تهران قابل دسترسی است.

وی با بیان اینکه این شهریه بر اساس ساعات مصوب هریک از پایه‌های تحصیلی و فوق برنامه داخل برنامه هفتگی مدارس که توسط مؤسسان در سامانه الگوی شهریه ثبت شده، تعیین شده است، ادامه داد: استفاده دانش‌آموزان از سایر خدمات آموزشی، پرورشی و ورزشی ویژه که باید خارج از برنامه هفتگی مصوب و فوق برنامه رسمی مدرسه برنامه‌ریزی شود، کاملاً اختیاری است.

ثقفی با بیان اینکه بر این اساس برای دوره ابتدایی، 25 ساعت برنامه درسی مصوب و حداکثر 6 ساعت فوق برنامه در نظر گرفته شده است، افزود: برای متوسطه اول، 30 ساعت برنامه مصوب و حداکثر 8 ساعت فوق برنامه، برای متوسطه دوم در شاخه نظری 34 ساعت برنامه مصوب و حداکثر هشت ساعت فوق برنامه و برای شاخه فنی و حرفه‌ای 40 ساعت برنامه مصوب و حداکثر هشت ساعت فوق برنامه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه انعقاد قرارداد بین مدیر واحد آموزشی و ولی قانونی دانش‌آموز بر اساس شهریه قطعی در دو نسخه الزامی است، اظهار داشت: مدیر مدرسه موظف است همزمان با انعقاد قرارداد ثبت‌نام، یک نسخه برنامه هفتگی مدرسه را با رعایت ساعت مصوب هفتگی مدرسه که اعلام شد و به تأیید منطقه رسیده است را به ولی دانش‌آموز تحویل دهد.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه ملاک پرداخت شهریه توسط ولی دانش آموز واریز وجه شهریه به حساب مدرسه یا چک در وجه مدرسه است، گفت: بنابراین پرداخت هرگونه وجه نقد یا چک حامل، خلاف ضوابط است و مسئولیت آن به عهده اولیا و مدیر واحد آموزشی است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دبیرستان غیردولتی پیام - سال تحصیلی 93-92