ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بزرگ نمایی نواقص جزئی در مسابقات بین المللی امری نادرست است


سید ابراهیم حمیدی تنها روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در خصوص پخش مصاحبه انتقادی یکی از داوران حاضر در مسابقات جهانی کوراش 2015 به میزبانی لرستان از رسانه ملی افزود:این موضوع ملی است و می بایست از طریق داخلی حل و فصل شود .
وی با بیان اینکه در این مسابقات نمایندگان مختلف کشورهای جهان حضور داشتند،اظهار داشت: قطعا در برگزاری مسابقات جهانی همواره کاستی ها و نواقصی وجود دارد لذا نباید به این مشکلات دامن زد و زحمات یک استان و کشور را زیر سوال برد.
حمیدی تنها با اشاره به اینکه دعوای سیاسی در ورزش و در مسابقات جهانی صحیح نیست ،افزود: ایران به عنوان میزبان این مسابقات مطرح است و اگر نواقصی هم وجود داشته است نبایست نیمه خالی لیوان را دید.
وی با اشاره به میزبانی لرستان در مسابقات جهانی کوراش 2015 تصریح کرد:سفر به لرستان یکی از خاطره انگیز ترین سفرهای ورزشی من بوده است و مسئولان ورزشی لرستان در برگزاری مسابقات واقعا سنگ تمام گذاشتند.
وی با اشاره به اینکه در جای جای ایران زمین همواره مهمان مورد احترام ویژه است ،اظهار داشت:این موضوع علی الخصوص در لرستان و خرم آباد که در مهمان نوازی شهره عام و خاص هستند پررنگ تر و قابل لمس تر است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، مسابقات جهانی کوراش با حضور 41 کشور جهان در روزهای 14 و 15 آبانماه سالجاری در مجموعه تختی شهرستان خرم آباد برگزار شد و با قهرمانی ازبکستان و نایب قهرمانی ایران پایان یافت.
روز گذشته 27 آبانماه مصاحبه انتقادی یکی از داوران حاضر در مسابقات جهانی کوراش 2015 در خصوص میزبانی و بحث تغذیه و اسکان میهمانان داخلی و خارجی حاضر در لرستان از رسانه ملی پخش شد.
7267/6001

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خانه پدر بزرگ امری