فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



كتاب جامع قیر امولسیونی منتشر شد


به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا، با توجه به اهمیت محیط ‌زیست و تاثیر آن در حفظ و سلامت جامعه انسانی و همچنین پیشرفت چشمگیر در فن‌آوری به‌خصوص استفاده از قیر امولسیون یا همان قیر سبز، نویسندگان كتاب جامع قیر امولسیونی بر آن شدند تا در این كتاب به گسترش این محصول (قیرسبز) در جهت حفاظت از محیط زیست بپردازند.
این كتاب به سفارش شركت پالایش نفت جی و با رویكرد بومی‌سازی صنعت قیر امولسیون در داخل كشور و به منظور استفاده تمامی مخاطبان تهیه و بخش‌های مختلف كتاب به‌گونه‌ای تدوین شده كه هر بخش به صورت مستقل، پاسخگوی نیاز مخاطب خواهد بود.
بخش اول این كتاب به معرفی انواع قیر، بخش دوم به آنالیز قیر امولسیون و بخش سوم با عنوان ذخیره، عملكرد و نمونه‌گیری به مقوله نحوه ذخیر‌ه‌سازی قیر امولسیون كه همواره خطر شكست و افت كیفیت آن را تهدید می‌كند، پرداخته و مورد توجه تولیدكنندگان و پیمانكاران آسفالت‌ساز است.
همچنین بخش چهارم كه شاخص‌ترین بخش این كتاب به حساب می‌آید به روش‌های آزمون براساس استانداردهای بین‌المللی اشاره دارد و متخصصان آزمایشگاهی و كنترل كیفی را مخاطب قرار می‌دهد.
بخش‌های 5 تا 13 این كتاب نیز عمدتا به مقوله كاربرد قیر امولسیون در صنعت راهسازی مربوط می‌شود كه پرمخاطب‌ترین مبحث است و مورد توجه مهندسان راه و پیمانكاران راهسازی خواهد بود.
شركت پالایش نفت جی به عنوان بزرگترین واحد تولیدكننده انواع قیر با احداث و راه‌اندازی یك واحد تولید قیر امولسیونی با ظرفیت 20 تن در ساعت در اصفهان و مشاركت در احداث و راه‌اندازی واحدهای تولید قیر امولسیون در استان‌های یزد و هرمزگان در گسترش این محصول ایفای نقش كرده است.
این كتاب كه ظرف مدت یك سال با همكاری اساتید دانشگاهی و با صرف زمان ده هزار نفر ساعت تهیه و نگارش شده است، شامل 13 فصل عملیاتی است.
كتاب جامع قیر امولسیونی در یكهزار نسخه و 440 صفحه توسط مؤسسه انتشارات مشق شب با قیمت 350 هزار ریال در حال عرضه است.
تهرام/7243/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حامد امجدیان : اپلیکیشن جامع نی نوازی در کافه بازار منتشر شد .