منصوریان: کاری با حواشی سپاهان نداریم/ درخواست تغییر زمان بازی‌ با پرسپولیس را داریم


به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی  باشگاه نفت تهران، علیرضا منصوریان در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت تهران در وقفه رقابت‌های لیگ برتر و مصدومان این تیم به سایت این باشگاه گفت: خدا را شکر همه مصدومان ما به استثنای سیدجلال حسینی بازگشته‌اند و کادر پزشکی تیم قول داده تا پایان هفته آینده این بازیکن را به شرایط مسابقه برساند. حسینی از دیروز نرم دویدن و تمرینات اختصاصی خود را با حضور در تمرینات زیر نظر کادر پزشکی تیم شروع کرده است.

وی افزود: در وقفه‌ای که در رقابت‌های لیگ برتر ایجاد شد، در غیاب ملی‌پوشان امید و بزرگسالان خود تمرینات خوبی انجام داده‌ایم. ما چه در این دوره تعطیلی لیگ و چه نیم فصل بدنسازی نمی‌کنیم و فقط کارهای و برنامه‌های تاکتیکی‌مان را در تیم انجام می‌دهیم. امروز هم یک دیدار تدارکاتی مقابل صبا داریم تا فرم مسابقه و شکل هفتگی تیم را حفظ کنیم.

سرمربی نفت تهران در پاسخ به این پرسش که آیا در غیاب سیدجلال حسینی و 6 بازیکن ملی پوش بزرگسال و امید نفت می‌تواند به خواسته‌های تاکتیکی خود در بازی با صبا برسد، اظهار داشت: چیزی که ما از بازی با صبا می‌خواهیم، این است که همه بازیکنان ما در عمل تاکتیک تیمی‌مان را به خوبی متوجه شوند. ضمن اینکه 4 بازیکن از تیم جوانان و امید به تمرینات تیم ما اضافه شده‌اند که دو نفر از آنها 16 ساله و دو نفر دیگر 19 ساله هستند و می‌خواهیم ترس بازی با بازیکنان بزرگسال در آنها از بین برود.

منصوریان ادامه داد: در بازی با صبا به تنها چیزی که فکر نمی‌کنیم، نتیجه است و در این دیدار تدارکاتی از دو ترکیب مختلف استفاده خواهیم کرد تا همه شانس بازی داشته باشند. در این بازی فقط به دنبال اجرای برنامه‌های تاکتیکی خود هستیم.

وی در مورد بازی تیمش مقابل سپاهان در هفته دوازدهم و حضور استیماچ روی نیمکت این تیم گفت: ما تمام تمرکز خود را روی بازیکنان سپاهان و نحوه بازی کردن آنها در آنالیزهایی که داشتیم قرار داده‌ایم. نحوه بازی کردن فردی بازیکنان با حضور استیماچ تغییری نخواهد کرد. کاری به حواشی باشگاه سپاهان، تغییرات این تیم و نتایج اخیر آن هم نداریم. به سپاهان با احترام و به چشم قهرمان لیگ نگاه می‌کنیم. کار سختی مقابل سپاهان داریم و باهوش و زیرک باید مقابل این تیم بازی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران افزود: ما 5 روز پس از بازی با سپاهان یک بازی سنگین مقابل استقلال در جام حذفی داریم و طبق برنامه‌ای که اعلام شده فقط 4 روز پس از آن یعنی 8 آذر یک بازی سخت و سنگین دیگر مقابل پرسپولیس در لیگ داریم. به همین دلیل امروز با یک درخواست رسمی از مسئولان سازمان لیگ خواسته‌ایم زمان بازی ما با پرسپولیس تغییر کرده و به دهم آذرماه منتقل شود، چون حفظ سلامتی بازیکنان ما به ویژه هفت ملی پوش بزرگسال و امیدمان اهمیت زیادی دارد.

منصوریان یادآور شد: ضمن اینکه ما پس از بازی با پرسپولیس یک بازی عقب افتاده با استقلال اهواز داشته و در صورت صعود به نیمه نهایی جام حذفی باید بعد از آن با تراکتورسازی بازی کنیم. بازی پلی‌آف ما در لیگ قهرمانان آسیا را هم بعد این بازی فراموش نکنید، به همین دلیل از مسئولان سازمان لیگ خواسته‌ایم سلامتی بازیکنان ما را بیش از هرچیز دیگری در نظر بگیرند. البته با این فشردگی بازی‌ها وضعیت ما در جدول هم اهمیت زیادی دارد.

وی خاطرنشان کرد: باشگاه نفت همیشه با تیم بزرگسالان و تیم امید تعامل خیلی خوبی داشته و دارد که حضور هفت بازیکن امید و بزرگسال (با احتساب سیدجلال حسینی) گواه بر این موضوع است، اما انتظار داریم که فدراسیون فوتبال و به ویژه سازمان لیگ هم شرایط خاص تیم ما را در نظر بگیرند و با ما تعامل داشته باشند. اگر این تعامل صورت نگیرد برای حفظ منافع باشگاه ناخواسته مجبوریم ایده‌های‌مان را در این خصوص تغییر دهیم و اگر هم مجبور شویم ایده خود را عوض کنیم که هر دو طرف ضرر می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در مورد مشکلات مالی باشگاه گفت: ما هم مانند خیلی از باشگاه‌ها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنیم و در این خصوص مدیرعامل باشگاه طی چند روز اخیر با رسانه‌های مختلف صحبت کرده‌اند و خود او پاسخگو است.


ویدیو مرتبط :
حواشی بازی پرسپولیس-سپاهان