سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شرایط مورد نیاز برای اجرایی شدن فرودگاه آمل فراهم است


عزت الله یوسفیان ملا عصرپنجشنبه ودر حاشیه بازدید قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور مجلس، رییس سازمان امور اراضی کشور، نمایندگان مردم آمل و بابل در مجلس، رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران، معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی مازندران، ازمحل ساخت فرودگاه آمل در منطقه گاودشت بازدید می کردند، به خبرنگار ایرنا افزود: اکنون منتظر جواب در خصوص مسیر وزش باد و شرایط جغرافیایی و جوی منطقه از سوی مسئولان فرودگاه های کشورهستیم.
وی ادامه داد: پس از آماده شدن گزارشات و موافقت رئیس سازمان هواپیمایی کشور که مقدمات کاری آماده شد، برای مطالعات نهایی اقدام خواهد شود.
نماینده مردم آمل درمجلس شورای اسلامی ابرازامیدواری کرد: به طور قطع پس از پایان مطالعات در سال جاری وآینده ،در بودجه سال های آینده پایدار می شود.
یوسفیان ملا با اشاره به اینکه، ازسرمایه گذاران واجدشرایط داخلی وحتی خارجی برای ایجاد فرودگاه درشهرستان آمل حمایت می کنیم ، ادامه داد: ازنظر تامین زمین مورد نیاز برای ایجادفرودگاه درشهرستان آمل مشکلی وجود ندارد وبا تضمین زمین آن ، به سرمایه گذارمورد نظر اطمینان خاطر می دهیم.
نماینده آمل درمجلس شورای اسلامی، با بیان توانمندیهای شهرستان آمل دربخش های مختلف صنعتی، کشاورزی و گردشگری و قرارگرفتن درمرکز مازندران اشاره کرد وادامه داد: هم اکنون حدود نیمی ازصنعت مازندران در شهرکهای صنعتی آمل مستقراست وبخش کشاورزی نیزاین شهرستان دربسیاراز بخش ها دراستان درصدرقراردارد.
یوسفیان ملا با اشاره به اینکه اداره مستقل گمرک نیز با توجه به توانمندی وظرفیت بالای شهرستان آمل پارسال دراین شهرستان راه اندازی شده است،اظهارکرد: ایجاد فرودگاه درشهرستان می تواند باعث افزایش حجم صادرات ونیز گسترش مبادلات اقتصادی ونیزجذب گردشگر داخلی واخرجی شود.
وی با بیان این که 47 درصد صنعت مازندران و 60 درصد صادرات کل مازندران از شهرستان آمل است، ادامه داد: در بخش صادرات گل و گیاه در مازندران دارای جایگاه ویژه ای هستیم که ضرورت دارد ایجاد صنعت هوایی مورد توجه قرار گیرد.
یوسفیان ملا یادآورشد: خوشبختانه زیرساختار جاده ای با چهاربانده کردن محور هراز در حال اجرا است و با بازدیدی که مسئولان سازمان هواپیمایی کشور از مراحل ساخت متروی آمل به تهران داشتند، از این اقدام بسیار خرسند شده که در صورت ساخت فرودگاه، مترو به سمت فرودگاه ادامه پیدا می کند.ک/3
7327/6097

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آیا اکنون همه شرایط ظهور ، فراهم هست؟