ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



خداحافظ رضای باتعصب؛ خداحافظ رودی فولر ایران/ نظر علی کریمی درباره نتایج سرخابی‌ها+فیلم و عکس


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پیکر مرحوم رضا احدی صبح امروز در ورزشگاه شیرودی با حضور بیش از دو هزار نفر تشییع و پس از آن به بهشت زهرا برده شد.

علی کریمی که در مراسم تشییع پیکر رضا احدی در ورزشگاه شیرودی حاضر شده بود با استقبال هواداران روبرو شد. کریمی در واکنش به سؤال هواداران مبنی بر اینکه چرا تیم‌های استقلال و پرسپولیس نتایج خوبی کسب نمی‌کنند، گفت: تیم‌های استقلال و پرسپولیس در این فصل نتایج خوبی کسب کرده‌‌اند و امیدوارم آنها بتوانند دل تمامی هواداران را شاد کنند.

 

وی هنگامی که با سؤال هواداران در مورد مسائل شخصی‌اش روبرو شد، گفت: موارد مربوط به مسائل شخصی می‌شود که هم اکنون جایش نیست در مورد آن صحبت کنیم. دعا کنید که خدا روح رضا احدی را شاد کند.

همچنین در این مراسم هواداران هنگام تشییع پیکر احدی فریاد می‌زدند: «خداحافظ رضای با تعصب؛ خداحافظ رودی فولر ایران»

انتهای پیام/

http://fna.ir/TOQDFJ


ویدیو مرتبط :
خداحافظ سالار خداحافظ صدای ماندگار خداحافظ