سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معرفی 7 هدفون برتر Beats در ایران به همراه قیمت


معرفی 7 هدفون برتر Beats در ایران به همراه قیمتجی اس ام/ هدفون‌های برند بیتس جزو بهترین و باکیفیت‌ترین هدفون‌های حال حاضر بازارند که علاقه‌مندان به موسیقی برای داشتن آنها سر و دست می‌شکنند! در این مطلب شما را با 7 هدفون محبوب این برند آشنا می‌کنیم؛ هدفون‌هایی که می‌توانند جزو بهترین انتخاب‌ها برای خرید باشند.

نمی‌شود به دنبال هدفون خوب بود و نامی از هدفون‌های Beats نبرد. این برند یکی از معروف‌ترین برندهای فعال در صنعت صدا و موسیقی است که عاشقان موسیقی آن را به هدفون‌ها و اسپیکرهای باکیفیتش می‌شناسند. بیتس الکترونیکس را Dr. Dre، یکی از معروف‌ترین رپرهای امریکا، در سال 2008 تاسیس کرد و در مدت کمی توانست بازار هدفون‌های حرفه‌ای جهان را به تسخیر خود دربیاورد.
هدفون‌های Beats در کشور ما نیز طرفداران فراوان دارند و همیشه جزو گزینه‌های افرادی‌اند که دوست دارند موسیقی را با نهایت کیفیت و شفافیت گوش دهند و از آن لذت ببرند. در این مطلب شما را با 5 هدفون برتر از برند Beats آشنا می‌کنیم که برای خرید انتخاب‌های خوبی هستند.

Beats Solo HD

مدل Solo HD هدفونی سبک، زیبا و مقاوم است که با داشتن دو اسپیکر در هر طرف می‌تواند نهایت شفافیت صدا را به گوش شما برساند. این هدفون از نوع روگوشی است و دکمه‌ای برای کنترل موسیقی و قطع و وصل صدا دارد. علاوه بر این، وجود میکروفون داخلی این امکان را فراهم می‌آورد تا تماس‌های خود را بدون نیاز به استفاده از تلفن، مستقیما پاسخ دهید.

ارتفاع: 19.8 سانتی‌متر
وزن: 160 گرم
نوع اتصال: جک 3.5 میلی‌متری
طول سیم: 1.36 متر
امپدانس: 32 اهم
رنج فرکانس: 20 تا 20 کیلوهرتز
قیمت: 445 هزار تومان

Beats Powerbeats 2 Active Collection

افرادی که هنگام ورزش کردن به موسیقی گوشی می‌دهند، می‌دانند که داشتن هدفون خوب چه موهبت بزرگی است. هدفون بی‌سیم Powerbeats 2 قلاب‌هایی برای قرار گرفتن دور گوش دارد تا هنگام دویدن و فعالیت از گوش ورزشکار جدا نشود. همچنین به‌لطف وجود خاصیت ضدآب، دیگر نیازی نیست نگران خراب شدن هدفون به دلیل ریختن آب یا عرق به روی آن باشید. این هدفون دکمه‌ای برای کنترل صدا و تماس دارد و باتری آن تا 6 ساعت به صورت مداوم برای شما موسیقی پخش می‌کند.

ارتفاع: 4.4 سانتی‌متر
وزن: 24 گرم
نوع اتصال: بدون سیم
برد اتصال: 9 متر
قیمت: 670 هزار تومان

Beats Tour 2 Active Collection

Tour 2 مدل دیگری از هدفون‌های ورزشی برند بیتس است که درون گوش قرار می‌گیرد و خاصیت ضدآب دارد. این هدفون، برخلاف Powerbeats 2، با کابل به گوشی یا پلیر شما وصل می‌شود. در جعبه این هدفون چند جفت سری در اندازه‌های مختلف قرار گرفته تا به تناسب گوش خود از آنها استفاده کنید و با راحتی بیشتری به موسیقی گوش دهید.

ارتفاع: 2.5 سانتی‌متر
وزن: 20 گرم
نوع اتصال: جک 3.5 میلی‌متری
طول سیم: 1.3 متر
قیمت: 590 هزار تومان

Beats Studio

هدفون مدل استدیو Beats یکی از حرفه‌ای‌‎ترین و باکیفیت‌ترین هدفون‌های تولیدشده این برند است که با داشتن آن شنیدن صدای صاف و شفاف تضمین می‌شود. Studio، با داشتن ویژگی حذف نویز، صدای اطراف شما را حذف می‌کند و سبب می‌شود صدای موسیقی با بهترین کیفیت و در سکوت کامل به گوش شما برسد.

ارتفاع: 20.3 سانتی‌متر
وزن: 260 گرم
نوع اتصال: جک 3.5 میلی‌متری
طول سیم: 1.3 متر
امپدانس: 32 اهم
رنج فرکانس: 20 تا 22 کیلوهرتز
قیمت: 1 میلیون و 140 هزار تومان

Beats Studio Wireless

مدل وایرلس هدفون استدیو بی‌شک یک از بهترین هدفون‌های حال حاضر بازار است که کارشناسان بارها تحسینش کرده‌اند. این هدفون، مانند مدل سیمی، ویژگی Active Noise Cancelling دارد و با هر بار شارژ می‌تواند تا 12 ساعت موسیقی پخش کند. از این هدفون به صورت سیمی هم می‌شود استفاده کرد که هنگام تمام شدن شارژ باتری، بسیار به درد می‌خورد.

ارتفاع: 20.3 سانتی‌متر
وزن: 260 گرم
نوع اتصال: بی‌سیم‌
برد اتصال: 9 متر
قیمت: 1 میلیون و 420 هزار تومان

Beats Solo 2

هدفون Solo 2 جزو جدیدترین هدفون‌های برند Beats است که طراحی جدید دارد و در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود. این هدفون با داشتن وزنی سبک و گوشی‌هایی از جنس خوب و راحت، گوش شما را هنگام استفاده اذیت نخواهد کرد. داشتن دینامیک و طیف صدای بیشتر و صدایی شفاف‌تر از جمله مواردی است که در این مدل بهبود یافته است.

ارتفاع: 20 سانتی‌متر
وزن: 210 گرم
نوع اتصال: جک 3.5 میلی‌متری
طول سیم: 1.36 متر
قیمت: 610 هزار تومان

Beats Solo 2 Wireless

مدل بی‌سیم هدفون Solo 2 برای آنهایی ساخته شده است که علاوه بر راحتی در استفاده، به طراحی و ظاهر هدفون خود نیز اهمیت می‌دهند. همچون سایر محصولات Beats، با داشتن Solo 2 می‌توانید از نهایت کیفیت و شفافیت صدا لذت ببرید و با هر بار شارژ باتری تا 12 ساعت به موسیقی گوش دهید. داشتن رنگ‌های اختصاصی و خاص مزیت ویژه‌ای است که بسیاری از کاربران را به فکر خرید Solo 2 Wireless می‌اندازد.

ارتفاع: 20 سانتی‌متر
وزن: 210 گرم
نوع اتصال: جک 3.5 میلی‌متری
طول سیم: 1.36 متر
قیمت مدل استاندارد: 870 هزار تومان
قیمت مدل لوکس ادیشن: 650 هزار تومان
قیمت مدل اسپیشال ادیشن: 870 هزار تومان
قیمت مدل اکتیو کالکشن: 890 هزار تومان

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: جی اس ام


ویدیو مرتبط :
هدفون beats studio