فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«کتابشناسی نسخ اسلامی» در آلمان منتشر شد


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، کتاب «کتابشناسی نسخ اسلامی» شامل کتب لاتین نوشته شده در این زمینه نوشته رامین خانبگی در آلمان چاپ و منتشر شد.

کتاب «کتابشناسی نسخ اسلامی» دربرگیرنده فهرست تمامی کتبی است که به زبان‌های مختلف اروپایی تا سال 2010 به معرفی نسخ خطی اسلامی می‌پردازند. این اثر به طور کلی شامل 960 صفحه است که در آن پنج هزار و 546 جلد کتاب را به زبان‌های مختلف به‌صورت فهرست‌بندی معرفی می‌کند.

این اثر نفیس همچنین دربرگیرنده سه فهرست بسیار مفصل «نام‌ها»، «کتاب‌ها» و «موضوعات» است که به عنوان ابزاری برای جستجوی موضوعات مورد نظر محققان در پنج هزار و پانصد نسخ خطی فهرست شده در این کتاب است.

این کتاب با حمایت بنیاد مطالعات اسلامی در آلمان و توسط شرکت انتشارات باوتس Bautz در آلمان تحت شماره شابک ISBN 978-3-95948-094-9 به چاپ رسیده است. علاقمندان به این کتاب می‌توانند نسخ آن را از طریق این شرکت انتشاراتی تهیه کنند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
«نبرد من» آدولف هیتلر در آلمان منتشر می شود