سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فتو آی تی/ اولین تصاویر گرفته شده با گوشی لومیا 950 مایکروسافت را ببینید


فتو آی تی/ اولین تصاویر گرفته شده با گوشی لومیا 950 مایکروسافت را ببینید

یکی از اولین کاربرانی که توانسته گوشی هوشمند جدید مایکروسافت - لومیا 950 - را خریداری کند، تصاویر زیر را در ساعات مختلف شبانه روز گرفته است.

خبرآنلاین/ یکی از اولین کاربرانی که توانسته گوشی هوشمند جدید مایکروسافت - لومیا 950 - را خریداری کند، تصاویر زیر را در ساعات مختلف شبانه روز گرفته است.

بحث دوربین با کیفیت روی گوشی‌های هوشمند، یکی از مباحث جنجالی میان سازندگان است که با ورود جدیدترین گوشی های مایکروسافت، این داستان رنگ دیگری به خود گرفته است.

دوربین اصلی لومیا 950 از نوع 20 مگاپیکسلی استکه تصاویری با رزولوشن 4992 در 3744 پیکسل می‌اندازد. لنز اوپتیک ان کارل زیس است و اتوفوکوس و ثابت سازی تصویری را در کنار سه فلش ال ای دی یدک می‌کشد. سایز حسگر آن1/2.4' و سایز پیکسل نیز 1.12 µm با فناوری پی یور ویو، آشکارگی چهره، تصویر سازی پانوراما و HDR است.

برای دیدن عکس های گرفته شده توسط این گوشی به بخش تصاویر مراجعه نمایید.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
نگاه نزدیک به گوشی لومیا 950 مایکروسافت به زبان فارسی