سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دستیار صوتی AT&T شما را در کنترل منزل هوشمندتان یاری می دهد


دستیار صوتی AT&T شما را در کنترل منزل هوشمندتان یاری می دهد

سرویس اتوماسیون خانگی AT&T به نام Digital Life با هدف بهتر کردن زندگی کاربران این شرکت معرفی شد اما این سرویس از نظر امکانات کنترلی دارای ضعف هایی است.

اپل و گوگل با استفاده از محصولاتی نظیر هوم کیت امکانی را برای کاربران خود فراهم کرده اند که از طریق صدای خود لوازم و وسایل منزل را تحت کنترل درآورند با این همه، برای استفاده از Digital Life لازم است که دکمه های روی آن را فشار دهید.

خوشبختانه این اپراتور تمام تلاشش را به کار گرفته تا به رقبایش برسد: شرکت مورد بحث مشغول آماده سازی نوعی دستیار صوتی تحت همین عنوان است که برخی لوازم هوشمند شما را از طریق فرامین صوتی کنترل می کند.

برای نمونه می توانید از آن بخواهید که لامپ ها را وقتی وارد منزل می شوید روشن کند. این اپلیکیشن همچنین می تواند در صورتی که نیاز به تایید صوتی کاری که انجام داده اید دارید، بازخورد صوتی به شما بدهد.

در صورتی که این امکانات توجه تان را به خود جلب کرده باید بگوییم که لازم است اندکی صبور باشید چراکه اپلیکیشن یاد شده تا نیمه نخست امسال هم از راه نمی رسد.

منبع: engadget

برچسب‌ها:AT&TDigital Lifeتکنولوٰژیدستیار صوتی

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
بلندگوی جدید دستیار صوتی کورتانا به عنوان یک دستیار هوشمند