سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رتبه بندی بهترین برند های جهان/ اپل و گوگل با ارزش ترین برند های حال حاضر جهان می باشند


رتبه بندی بهترین برند های جهان/ اپل و گوگل با ارزش ترین برند های حال حاضر جهان می باشند

آی بایت/ بر اساس گزارشات رسمی در بین کمپانی های برتر جهان، نام چند شرکت فعال در زمینه تکنولوژی به چشم می خورد. کمپانی های اپل، گوگل، مایکروسافت و IBM حداقل قریب به ۵ سال است در بالای لیست برترین برندهای دنیا قرار دارند. این آمار نشانی از قدرت و تاثیر تکنولوژی بر مردم در مقیاس جهانی می باشد.
کمپانی های اپل و گوگل بدلیل سابقه درخشان و عملکرد عالی در طی سال های اخیر، هم چنان در بالای لیست برترین های ۲۰۱۵ قرار دارند. این دو کمپانی نامبرده در طی سه سال اخیر دارنده مقام اول و دوم در این لیست بوده اند بطوری که کمپانی اپل هم چنان در صدر قرار دارد.


سهام این شرکت ها در طی این سالها افزایش داشته است و محصولات آنها نقش بزرگی را در زندگی روزمره ما بازی می کند. بسیاری از این محصولات برای همگان آشنا می باشد که می توان در این بین به آیفون، سیستم عامل اندروید، مرورگر کروم، آی پد، سیری و… اشاره نمود.


شرکت های حوزه تکنولوژی دیگری در این لیست قرار گرفته اند که در این بین می توان به Microsoft, IBM, Samsung, Amazon , Intel , Cisco , Oracle , HP , Facebook eBay , PayPal , Lenovoاشاره نمود.


مایکروسافت توانسته است جایگاه IBM در رده‌ی چهارم را از آن خود کند. هم‌چنین سامسونگ همانند سال گذشته در رده‌ی هفتم قرار گرفته و آمازون نیز با صعود پنج پله‌ای در رده‌ی دهم قرار گرفته است. سایر‌ برند‌های موجود در ۱۰ جایگاه اول این لیست عبارتند از کوکاکولا، تویوتا، جنرال الکتریک و مک‌دونالد.


لنوو یکی از شرکت‌های تازه‌ وارد به این لیست است و با قرارگیری در جایگاه صدم در انتهای این رده‌بندی قرار دارد. پِی‌پَل نیز برای اولین بار با تصاحب رده‌ی ۹۷ در بین شرکت‌های حاضر در این رده‌بندی قرار گرفته است. برند‌های نینتندو و نوکیا نیز با افت زیاد ارزش روبرو شده و دیگر جایی در این لیست ندارند.


ویدیو مرتبط :
مقاله انگلیسی ترجمه شده برند و ارزش ویژه برند