علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



عنوان چهارم تیمی برای رکابزنان ایران/ امین نجفی هفتم شد


به گزارش خبرگزاری مهر ، در نخستین روز از بیست و دومین دوره رقابتهای دوچرخه سواری قهرمانی کوهستان آسیا در رده سنی بزرگسالان و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی کوهستان در رده سنی جوانان رکابزنان ایران در بخش تیم ریلی  ( امدادی ) به عنوان چهارمی رسیدند. 

تیم ایران متشکل از چهار رکابزن محمد پورشریف، فرزاد خدایاری ، امیر حسین جمشیدیان و پرتو در شرایطی به عنوان چهارمی رسیدند که زمین خوردن جمشیدیان باعث شد تا این تیم از کسب مدال بازبماند. در این ماده تیم های تایلند ، چین و ژاپن اول تا سوم شدند. 

در بخش انفرادی دانهیل نیز امین نجفی از ایران در رده هفتم ایستاد. نمایندگان کشورهای زاپن و تایلند عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند. حسین رفیعی دیگر رکابزن کشورمان نیز عنوان هفدهمی را بدست آورد. 

رقابتهای دوچرخه سواری قهرمانی کوهستان آسیا در رده رده سنی بزرگسالان و جوانان از 16 تا 19 اردیبهشت ماه در چاینات تایلند برگزار می شود. 


ویدیو مرتبط :
بازگشت رکابزنان ایران با ۹ مدال رگارنگ