سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گوگل اپلیکیشن دوربین اندروید را برای کاربران نسخه مارشملو بروزرسانی کرد


گوگل اپلیکیشن دوربین اندروید را برای کاربران نسخه مارشملو بروزرسانی کرد

در صورتی که اخبار موبایل های پرچمدار جدید گوگل (نکسوس 6P و نکسوس 5X) را دنبال کرده باشید، حتما متوجه تفاوت اپلیکیشن دوربین این دو با نکسوس های قدیمی شده اید. اگر از نکسوس های 5 و 6 و مبتنی بر اندروید مارشملو استفاده می کنید، از امروز می توانید رابط کاربری اپلیکیشن دوربین نکسوس های جدید را در نکسوس های قدیمی تر هم تجربه کنید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

گوگل به تازگی اپلیکیشن Google Camera را با ظاهری جدید به نسخه 3.1 ارتقا داده و آن را برای کلیه دستگاه های مبتنی بر اندروید مارشملو منتشر نموده است. از امکانات خوب نسخه جدید، امکان سوایپ به چپ و راست برای سوئیچ از حالت عکاسی به فیلمبرداری است. ضمنا دسترسی به ابزارهایی همچون فلش، تایمر و حالت +HDR نیز آسان تر از گذشته صورت می پذیرد.

Google-Camera-3

کلیه تنظیمات دوربین هم به یک منوی همبرگری شکل مخفی در گوشه پایین و سمت چپ تصویر منتقل شده اند که در آن مواردی همچون Photo Sphere، Panorama، Lens Blur و تنظیمات را مشاهده خواهید کرد.  گفتنی است که با دریافت این بروزرسانی فقط شاهد تغییراتی جزئی در رابط کاربری خواهید بود، بنابراین نباید از آن انتظار قابلیت های جدید داشته باشید.

همچنین امکاناتی همچون حالت صحنه آهسته و عکاسی پی در پی که به طور پیش فرض در نکسوس های 6P و 5X یافت می شوند در این بروزرسانی گنجانده نشده اند که امیدواریم در آپدیت های بعدی شاهد اضافه شدنشان به اپلیکیشن دوربین گوگل باشیم.

Google Camera Google Camera قیمت : رایگان سازنده : Google سیستم عامل : اندروید حجم : 23.2 مگابایت

منبع: Android Authority

برچسب‌ها:Google Cameraاپلیکیشن اندرویداندرویداندروید مارشملوگوگل

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
اندروید ۶ مارشملو (Marshmallow) خوشمزه ترین محصول گوگل