سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نخستین دوره بازی های رایانه ای دانشجویی اصفهان آذر و بهمن امسال برگزار می شود


نخستین دوره بازی های رایانه ای دانشجویی اصفهان آذر و بهمن امسال برگزار می شود

نخستین دوره بازی های رایانه ای دانشجویی اصفهان، آذر و بهمن امسال در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار می شود.

آی سی تی پرس/ نخستین دوره بازی های رایانه ای دانشجویی اصفهان، آذر و بهمن امسال در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات استان اصفهان: این رویداد همزمان با نخستین همایش ملی «بازی های رایانه ای، فرصت ها و چالش ها» و به عنوان یک برنامه جانبی برگزار می شود.
بازی های رایانه ای دانشجویی استان اصفهان از اول آذر تا بهمن امسال در مجتمع فرهنگی دیجیتال فرشچیان با مشارکت مخابرات استان اجرا می شود.

نخستین همایش ملی بازی های رایانه ای 28 تا 30 بهمن امسال توسط دانشگاه اصفهان و بنیاد ملی بازی های رایانه ای با همکاری برخی شرکت ها مانند مخابرات استان اصفهان برگزار می شود.
این همایش در سه رویکرد فنی، علوم انسانی و هنر به بررسی علمی بازی های رایانه ای در ابعاد صنعت، هنر و رسانه نوین می پردازد.

این همایش با برگزاری رویدادهای جانبی متنوع از قبیل کارگاه های آموزشی، بازی سازی، نمایشگاه بازی های رایانه ای ملّی و لیگ بازی های رایانه ای، محیطی برای گردهم آیی و هم اندیشی فعالان حوزه بازی های رایانه ای و نمایش ظرفیت های این رسانه نوین به مدیران و سیاستگذاران فرهنگی و اجتماعی فراهم می آورد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اینترنتی همایش ملی بازی های رایانه ای، آخرین فرصت ثبت نام در لیگ دانشجویی بازی های رایانه ای اصفهان 30 آبان امسال است و مرحله مقدماتی این لیگ در آذر و مرحله نهایی در بهمن برگزار می شود.


ویدیو مرتبط :
پنجمین دوره جشنواره بازی های رایانه ای برگزار شد