فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نبش قبر و سرقت پیکر مرتضی پاشایی!


صبح امروز شایعه‌ای مبتنی بر نبش قبر و به سرقت رفتن پیکر مرحوم مرتضی پاشایی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد و به آرامی فضای گروه‌ها و کانال‌های متفرقه و عمومی را پر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان: صبح امروز شایعه‌ای مبتنی بر نبش قبر و به سرقت رفتن پیکر مرحوم مرتضی پاشایی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد و به آرامی فضای گروه‌ها و کانال‌های متفرقه و عمومی را پر کرد.

به نظر می‌رسد تصویر منتشر شده مربوط به مراسم تدفین این خواننده فقید پاپ کشورمان باشد که از سوی برخی افراد سودجو در فضای مجازی با عنوان خبری کذب مبنی بر سرقت پیکر آن مرحوم، منتشر و این شایعه را دامن زده است.نبش قبر و سرقت پیکر مرتضی پاشایی!

این خبر درحالی در شبکه‌های مجازی تا کنون دست به دست شده است که مسئولین بهشت زهرا (س) تهران آن را تکذیب کردند.

فرج عضو روابط عمومی خدمات شهری شهرداری تهران در این باره گفت:این خبر از اساس کذب است و در بهشت زهرا (س) چنین اتفاقاتی رخ نمی‌دهد.


ویدیو مرتبط :
نبش قبر *حجر بن عدی* و هتک حرمت پیکر مطهر ایشان در سوریه توسط ارتش آزاد