فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



گسترش همکاری های صنعتی شریف با دانشگاه های استرالیا


علی موقر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا با اشاره به توافق برجام و اثرات مثبت آن در افزایش روند همکاری های علمی با سایر کشورها اظهار داشت: هر چند که برجام هنوز عملیاتی نشده اما در این مدت شاهد افزایش اشتیاق دانشگاه های جهان برای مراودات علمی هستیم.
وی گفت: با این روند به طور حتم پس از عملیاتی شدن کامل برجام، دانشگاه های کشور با سیل گسترده مراکز علمی سایر کشورها در راستای افزایش تعاملات مواجه خواهند شد.
مدیر روابط بین المللی دانشگاه صنعتی شریف افزود: این دانشگاه نیز به طور میانگین هر هفته میزبان یک هیات علمی از کشورهای اروپایی است که تمایل به گسترش همکاری های علمی دارند.
وی ادامه داد: در چند روز گذشته دانشگاه صنعتی شریف میزبان هیات علمی از کشور آلمان بود که جلسات مفیدی نیز به همراه داشت.
موقر خاطرنشان کرد: دانشگاه صنعتی شریف امروز نیز میزبان گروهی از هیات علمی کشور استرالیا در راستای تبادل اطلاعات و یافتن نکات مشترک کاری می شود که در حوزه های پزشکی و مهندسی پزشکی فعال هستند.
وی اظهار داشت: برخی از اساتید و روسای دانشکده ها همچون شیمی، مکانیک و برق صنعتی شریف نیز در این دیدار حضور خواهند داشت.
موقر، در زمینه جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه صنعتی شریف نیز گفت: تاکنون آنچنان که شایسته این مرکز علمی است؛ موفق نبوده ایم.
وی افزود: هرچند اکنون دانشجویانی از کشورهای همسایه همچون عراق و افغانستان که فرهنگ مشترکی داریم در این دانشگاه حضور دارند اما صنعتی شریف ظرفیت بیشتری در این زمینه دارد.
مدیر روابط بین المللی دانشگاه صنعتی شریف اظهار کرد: سعی داریم در آینده از سایر کشورهای حوزه خلیج فارس و خاورمیانه نیز جذب دانشجو داشته باشیم.
وی گفت: همچنین برای سال های آینده برنامه ریزی هایی داشته ایم تا بتوانیم از کشورهای اروپایی همچون اوکراین و غیره نیز دانشجو داشته باشیم.
فراهنگ**9187**1027

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
گسترش همکاری های صنعتی و تجاری با هند