سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرماندار: ساخت کشتارگاه طیور در زابل ضروری است


به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری زابل، هوشنگ ناظری در نشست تنظیم بازار شهرستان اظهار داشت: 134 محل برای مرغ پرکنی در این شهرستان وجود دارد.
وی ادامه داد: باید تمام مرغ پرکنی های موجود در زابل به محل عرضه مرغ کشتار روز تبدیل شود و در این رابطه تسهیلات لازم نیز قابل پرداخت است.
فرماندار ویژه زابل گفت: تولید کنندگان مرغ در شهرستان باید به دنبال راهکارهای مناسب و فنی به منظور کاهش هزینه های تمام شده در این بخش باشند تا بتوانند در زمینه فروش با سایر نقاط کشور رقابت کنند.
ناظری با اشاره به ورود مرغ زنده از بیرجند به منطقه سیستان تصریح کرد: حمایت از تولیدات منطقه در همه بخش ها از اولویت های اشتغالزایی است و ورود مرغ زنده از سایر شهرها فقط در مواقع ضروری و با هدف تنظیم بازار انجام می شود.
وی افزود: امسال در بخش توزیع سوخت در منطقه مشکلی مشاهده نشده لازم است از پیگیری استاندار و سایر مسئولان در این رابطه قدردانی کنیم.
زابل به عنوان یکی از شهرستان های پنجگانه منطقه سیستان در شمال سیستان و بلوچستان واقع شده است.
8006/3042/6081

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بازدید از یکی از کشتارگاه های طیور در استان