سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اعترافات یک داعشی درباره حمایت تسلیحاتی غرب از این گروه


اعترافات یک داعشی درباره حمایت تسلیحاتی غرب از این گروه

ایسنا/ یکی از اعضای گروه تروریستی داعش که توسط دستگاه اطلاعاتی سوریه بازداشت شده است، فاش کرد که القاعده در عراق آنها را آموزش داده و غرب نیز اسلحه و مواد منفجره لازم برای انجام اقدامات تروریستی در سوریه را در اختیار آنان قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، مرکز اطلاعات سوریه در یک عملیات ویژه موفق به کشف فایل ویدئویی از رایانه‌های تروریست‌ها که مربوط به تمرینات آنان بود شد.

در این ویدئو خودروهایی با چندین تن مواد منفجره و سیلندرهای گازی که با براده‌های آهن به اندازه میخ پر شده بودند، مشاهده می‌شود.

همچنین دستگاه اطلاعاتی سوریه موفق به بازداشت یک گروهک تروریستی شد که حملات تروریستی وحشتناکی در کشور انجام داده و صدها تن از شهروندان سوری را به قتل رسانده بودند.

یکی از اعضای این گروه که از اتباع ترکمنستان است، گفت: به ما گفتند مردم سوریه به کمک نیاز دارند و دولت دمشق مردم را می‌کشد بنابراین تصمیم گرفتم که به سوریه بروم و در کنار آنها بجنگم. آنها به ما نحوه بمب‌گذاری و عملیات تروریستی را آموزس دادند.

وی افزود: القاعده در بغداد به آموزش داد و غرب نیز مقدار زیادی اسلحه و مواد منفجره در اختیار ما قرار داد و سپس ما را از طریق مرز به سوریه اعزام کردند.

اسماعیل جادالله، یک تروریست دیگر نیز گفت: خدا را شکر که من الان در زندان‌ هستم و زنده‌ام.

جادالله ادامه داد: ما دو خودرو را به میدان مرکزی می‌بردیم. در یکی از خودروها که من راننده آن بودم شش تن مواد منفجره وجود داشت و در خودروی دیگر 9 تن مواد بود. هر دوی ما می‌بایست همزمان خود را منفجر می کردیم اما شریکم زودتر این کار را انجام داد و من از پنجره ماشین بیرون پریدم و یکی از چشمانم را از دست دادم.


ویدیو مرتبط :
اعترافات کودک داعشی به لواط بین داعشی ها