تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر ضرورت آموزش در مناطق دور افتاده


استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از بخش زرآباد بر ضرورت آموزش در مناطق دور افتاده تاکید کرد و گفت: استخدام سه هزار نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان نشان از رویکرد دولت برای کاهش نرخ بی‌سوادی در استان است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، علی اوسط هاشمی همچنین‌ بر شناسایی ظرفیت‌های بخش زرآباد تاکید کرد و افزود: وجود زمین حاصلخیز و کشت محصولات کشاورزی به طور مکرر در طی سال از ویژگی‌های مهم این بخش است که باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار در ادامه در دیدار با اقشار مختلف مردم بخش زرآباد از اهمیت احداث جاده خلیج فارس در محور کنارک به جاسک خبر داد و گفت: با احداث جاده خلیج فارس در این محور شاهد رونق اقتصادی در دو استان همجوار خواهیم بود که بخش زرآباد نیز از آن بهره خواهد برد.

وی با اشاره به شناسایی ظرفیت‌های بخش زرآباد بیان کرد: تدوین سند توسعه بخش زرآباد نقطه عطفی در شکوفایی این دیار خواهد شد که نیازمند مشارکت مردم در این زمینه است.

وی تاکید کرد: احداث دبیرستان شبانه روزی در زرآباد در دستور کار مسئولین شهرستان قرار گیرد.

هاشمی از ساخت مرکز درمانی مختص بانوان در زرآباد خبر داد و گفت: احداث مرکز زایشگاه در این منطقه پس از تصویب در کمیته توسعه شهرستان کنارک در دستور کار قرار گیرد.

استاندار پس از این بازدید به محور مواصلاتی ریمدان عزیمت کرد و از پل روگذر در حال ساخت ریمدان بازدید کرد. این پل با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان در دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از پردیس شهید مطهری