سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



لیست 30 نفره ائتلاف اصول‌گرایان در تهران امشب نهایی می‌شود/ 4 روحانی، 6 زن و 14 داوطلب جوان در لیست


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، لیست نهایی ائتلاف سراسری اصولگرایان که با نظر اجماعی اعضای کمیته بررسی صلاحیت های شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان پیشنهاد  شده در جلسه امشب شورای مرکزی این ائتلاف نهایی و به زودی توسط حدادعادل سخنگوی ائتلاف اصولگرایان اعلام خواهد شد.اغلب اسامی قبلا به تصویب شورا رسیده بودند.

حداد عادل سخنگوی ائتلاف اصولگرایان گفته است:تاقبل ازتایید نهایی فهرست اصولگرایان درجلسه شورای مرکزی ائتلاف، اسامی مطرح شده در فضای مجازی ورسانه ها صرفا گمانه زنی است.

لیست 30 نفره اصولگرایان که اسامی کامل آن نزد خبرنگار تسنیم محفوظ است متشکل از 4 نامزد روحانی و 6 نامزد زن  است؛ 16 نفر از اسامی حاضر در لیست ائتلاف سراسری اصولگرایان از نمایندگان مجلس نهم و 14 نامزد دیگر از کاندیداهای جدید، جوان و دانشگاهی هستند.

مدرک تحصیلی اکثر نامزدهای لیست ائتلاف اصولگرایان دکترا یا معادل آن است و به دلیل اهمیتی که راهبرد انتخاباتی ائتلاف اصولگرایان بود، گرایش و تخصص اصلی اکثر نامزدها اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است.

طبق آنچه در شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان انجام شد، نامزدهای ائتلاف سراسری اصولگرایان با نظر اجماعی انتخاب شده‌اند و تمام گروه‌ها و جریان‌های سیاسی حاضر و پایبند به ائتلاف نظر قطعی روی نامزدهای ائتلاف سراسری اصولگرایان دارند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دانلود تیزر آیتم لیست سیاه (نقد بازی اسپلینترسل بلک لیست)