سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



لایه بردار مناسب برای هر نوع پوست


بیست ستون/ لایه برداری از جمله مهم ترین کارهایی است که باید برای مراقبت از پوست و از بین بردن پوست مرده و قدیمی انجام دهید تا پوست جدید و تازه ایجاد شود . اما باید به این نکته توجه داشته باشید که لایه برداری تا حد زیادی به نوع پوست شما وابسته است .

لایه برداری پوست های معمولی

برای پوست های نرمال می توانند از انواع محصولات و ابزارهای لایه برداری استفاده کنید اما بهتر است از مدل های پودری استفاده کنید که به صورت شیمیایی و فیزیکی پوست را بدون استفاده از ذرات ساینده لایه برداری می کند . باید این پودرها را با کمی آب مخلوط کنید و بعد از غلیظ شدن روی پوست تان بگذارید . این پودرها بعد از ترکیب شدن با آب فوم غلیظی ایجاد می کند که فکر نمی کنید در حال لایه برداری پوست تان هستید اما پوست تان به طور عمقی تمیز می شود .

لایه برداری پوست های چرب

افردی که پوست های چرب و مستعد آکنه دارند نباید بیش از اندازه لایه برداری کنند . باید متعادل باشید و تلاش نکنید پوست تان را کاملا از چربی های طبیعی پاک کنید . اسکراب های لایه بردار فیزیکی تمام لکه ها و جوش های صورت تان را تحریک می کنند و به همین دلیل باید از یک لایه بردار شیمیایی مناسب چون اسید پاپایا استفاده کنید . اسیدهای مشتق شده از میوه ها طبیعی و غیر ساینده هستند و باعث روشن شدن پوست می شوند .

لایه برداری پوست های حساس

پوست های حساس را باید با دقت زیادی لایه برداری کنید . زیرا اسیدهای میوه قوی و ذرات اسکراب باعث قرمز شدن و سوزش پوست می شود . پس برای پوست های حساس به جای استفاده از یک محصول دارویی از اسفنج های پفی استفاده کنید . این اسفنج ها الیاف نرم و غنی از رطوبت تولید شده اند و بسیار نرم و ملایم هستند و می توانید در پوست های حساس اطراف چشم نیز از آنها استفاده کنید . از این لیف ها به تنهایی یا با پاک کننده های مد نظرتان استفاده کنید تا لایه برداری خوب و بدون التهابی داشته باشید .

لایه برداری پوست های خشک

برای پوست های خشک می توانید از لایه برداری فیزیکی در مواقعی که پوست تان تیره و پوسته پوسته است ، استفاده کنید . برای لایه برداری سریع از ماسک های لایه بردار به مدت 5 تا 10 دقیقه استفاده کنید . این ماسک ها شامل شکر قهوه ای ، ضدعفونی کننده طبیعی و توت فرنگی وحشی هستند و سلول های مرده پوست را حل می کند و باعث تغذیه پوست می شود .

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
میکرودرم ابریژن بی نظیر ( لایه بردار مکانیکی پوست )