سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هفت شکارچی غیرمجاز در زیستگاههای حیات وحش استان قزوین دستگیر شدند


به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین، سیاووش شمسی پور افزود: شکارچیان متخلف در زیستگاههای شهرستان بویین زهرا، الموت شرقی و طارم شناسایی و دستگیر شدند.
وی اظهارکرد: مامورین اجرایی یگان حفاظت و ضابط دادگستری مستقر در اداره بویین زهرا در حین گشت وکنترل به چهار نفر شکارچی فاقد مجوز که با یک قبضه سلاح شکاری به شکار و زنده گیری پرنده اقدام کرده بودند، برخورد و آنها را دستگیر که از شکارچیان یک قبضه سلاح شکاری و مقداری ادوات زنده گیری و شکار کشف و ضبط شد.
شمسی پور تصریح کرد: در عملیاتی دیگر مامورین اجرایی یگان حفاظت و ضابط دادگستری منطقه شکار و تیراندازی ممنوع الموت شرقی در حین گشت و کنترل دو دو شکارچی با دو قبضه سلاح شکاری قاچاق را در منطقه قوره دستگیر کردند.
شمسی پور در پایان افزود: همچنین یک نفر شکارچی با لاشه یک قطعه کبک و یک قبضه سلاح شکاری در منطقه شکار و تیراندازی ممنوع طارم سفلی دستگیر شد که پرونده شکارچیان جهت رسیدگی به مراجع قضایی ارسال شده است.
استان قزوین دارای یک منطقه حفاظت شده بنام باشگل در شهرستان تاکستان با وسعت 25 هزار و 198 کیلومتر مربع و دو منطقه شکار و تیراندازی ممنوع الموت و طارم سفلی به ترتیب با وسعت 118 و 49 هزار کیلومتر مربع می باشد.
7390/6128/6064

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حیات وحش - استان قزوین