ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ديدار وزير ورزش با هم‌وطن کي‌روش/ تبادل مربي پرتغالي!


  X  

تاریخ خبر : سه‌شنبه 1394.08.12 - 23:50

ديدار وزير ورزش با هم‌وطن کي‌روش/ تبادل مربي پرتغالي!

تابناک/ وزير ورزش و جوانان ايران عصر امروز با فردي پرتغالي به نام ماريو داماش نونس ديدار کرد. اين ديدار گودرزي با هموطن کارلوس کي روش تنها چند ساعت بعد از فشار به کفاشيان براي جلوگيري از مصاحبه هاي سرمربي تيم ملي عجيب بود اما اين فرد يک شخص عادي نبود! نونس، سفير پرتغال در ايران است و در خصوص ارتباطات ورزشي دو کشور با گودرزي گفت‌و‌گو کرد.
گودرزي در اين ديدار، با بيان اين که پس از رفع تحريم‌ها رابطه ايران با کشور پرتغال گرم‌تر خواهد شد، گفت: ورزش نيز زمينه خوبي براي تقويت ارتباطات و ديپلماسي عمومي است و مي تواند به گرم‌تر شدن اين روابط کمک کند.
گودرزي در اين ديدار با اشاره به روابط گسترده و طولاني ايران و پرتغال، گفت: خوشبختانه پرتغال جزو کشورهايي نبود که در دوران تحريم ها ما را دچار مشکل کند که بديهي است پس از رفع تحريم ها رابطه ايران با اين کشور گرم‌تر خواهد شد.
وزير ورزش با اطلاع از مشکلات فوتبال ايران با کي روش، از آمادگي وزارت ورزش و جوانان براي توسعه ارتباطات دو جانبه با کشور پرتغال خبر داد. او تبادل مربي (!)،‌ ورزشکار، ‌ارتقاي علمي حوزه ورزش، تربيت مربيان، ‌برقراري اردوهاي مشترک براي تيم هاي ملي و ارتباطات جوانان به خصوص در بخش NGO ها و توسعه امور جوانان را از جمله مواردي دانست که مي تواند در عملياتي کردن اين تفاهم نامه اثربخش باشد.
در ادامه سفير پرتغال که 3 سال است در ايران به سر مي برد، ضمن ابراز خرسندي از اين ديدار، گفت: اميدوارم بتوانم به عنوان سفير به تسهيل و گسترش اين روابط کمک کنم.
وي با بيان اين که کشورش در روابط بين الملل از اتحاديه اروپا تابعيت مي کند،‌ افزود: روابط ما با ايران در دوران تحريم اندکي کم رنگ شده بود اما هم اکنون با امضاي تفاهم نامه اي فرهنگي در زمينه آموزش، جهانگردي و... اين روابط پررنگ تر خواهد شد. ماريو داماش نونس در پايان با اهداي کتابي به گودرزي از ايجاد روابط جديد ورزشي و جوانان ابراز خرسندي کرد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
روش جالب ورزش