فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تقدیر از آهنگساز فیلم محمد رسول الله(ص) و چکناواریان


به گزارش روز شنبهٔ گروه فرهنگی ایرنا، به نقل از رسانهٔ خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، دبیر نخستین جشنوارهٔ بین المللی موسیقی پیامبر مهربانی دربارهٔ اختتامیه این جشنواره که دوشنبه هفتم دی در شب میلاد پیامبر اسلام(ص) برگزار خواهد شد، گفت: نواختن موسیقی فیلم محمد رسول‏الله(ص) ساختهٔ موریس ژار با اجرای گروه موسیقی نظامی، تقدیر از ای. آر. رحمان، آهنگساز فیلم محمد(ص) (ساختهٔ مجید مجیدی)؛ و بزرگداشت لوریس چکناواریان، خالق سمفونی رسول عشق و امید؛ در اختتامیه برگزار خواهد شد.
بابک ربوخه افزود: همچنین قطعهٔ مشترک موسیقی با اجرای تمامی گروه های شرکت کننده و رونمایی از آلبوم کیوان پهلوان و آلبوم موسیقی پیامبر مهربانی، از دیگر بخش های اختتامیهٔ این دوره است.
ربوخه دربارهٔ اهمیت جشنوارهٔ موسیقی پیامبر مهربانی نیز گفت: این جشنواره با هدف معطوف ساختن ذهنیت جهان به صفت های رحمت و مهربانی پیامبر طراحی شده و برگزاری چنین جشنواره ای با این مضمون، تا به امروز سابقه نداشته است.
مدیر امور موسیقی و سرود سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ادامه با اشاره به پیگیری حضور 16 گروه موسیقی از هشت استان ایران و هفت کشور مسلمان در این جشنواره، یادآور شد: به همت ادارهٔ کل روابط عمومی و امور بین الملل و با هماهنگی وزارت امور خارجه، بیش از 80 میهمان نوازندهٔ جشنوارهٔ موسیقی پیامبر مهربانی به مدت یک هفته در هتل فردوسی تهران میهمان مردم تهران شده اند.
نخستین جشنوارهٔ بین المللی موسیقی پیامبر مهربانی، هم زمان با هفتهٔ وحدت، به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با حضور هنرمندانی از ایران و هفت گروه خارجی در فرهنگسراهای پایتخت در حال برگزاری است.
فراهنگ**3067**1569

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آهنگساز فیلم محمد رسول الله مجید مجیدی