سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



روسیه به دنبال تولید مشترك تجهیزات نظامی با مالزی است


به گزارش ایرنا، شركت روسی 'روسوبورون اكسپورت' كه تاكنون 18 فروند جت جنگی 'سوخو 'اس.یو-30 ام.كی.ام' به مالزی فروخته است، اعلام كرد آمادگی دارد محصولات تولیدشده دیگری نیز به مالزی ارائه كند.
'ولادیمیر ارشنكف' مدیر منطقه ای این شركت روسی ساخت سلاح و تجهیزات نظامی گفت كه در نمایشگاه و كنفرانس خدمات دفاعی آسیا در مورد ارائه بیشتر تولیدات نظامی روسی به مالزی بحث و گفت وگو می شود.
كنفرانس و نمایشگاه چهار روزه خدمات دفاعی آسیا از روز دوشنبه هفته جاری گشایش یافت و به مدت چهار روز در مركز تجارت جهانی 'پوترا' شهر كوالالامپور در حال برگزاری است.
به نوشته تارنمای روزنامه 'سان دیلی'، مدیر منطقه ای این شركت روسی در ادامه تاكیدكرد كه مالزی بازار مناسبی برای جنگده های چندمنظوره سوخو، بالگردها، سلاح های دفاع هوایی و تجهیزات دیگر نظامی ساخت روسیه باشد.
به گفته وی، مالزی به طور سنتی یكی از ظرفیت های بالای صادرات سلاح های روسی است.
براساس اطلاعیه این شركت روسی، شركت 'روسوبورون اكسپورت' همچنین برخی تجهیزات و تولیدات دیگر از قبیل بالگرد حمل و نقل نظامی 'می-171 اس.اج'، تانك 'اف-90 ام.اس'، وسیله حمل و نقل پرسنل 'بی.تی.آر-82 ای'، موشك دفاع هوایی 'پانتسیر-اس وان' و سیستم تفنگی را نیز به شركای مالزیایی خود معرفی كرده است.
تمركز این شركت روسی بر معرفی خدمات پس از فروش و عملیات هواپیماهای سوخو این كشور است كه به نیروی هوایی مالزی واگذار شده است.
آساق**241**1611

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تجهیزات نظامی روسیه