سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



میزان رای چهره های مشهور خارج از لیست ها در تهران


میزان رای چهره های مشهور خارج از لیست ها در تهراندانا/ شمارش آرای نمایندگان مجلس در تهران و بررسی تعداد آرا نشان می‌دهد چهره‌های سیاسی خارج از لیست‌های انتخاباتی شانس چندانی برای ورود به مجلس ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انتشار تعداد آرای نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران حاوی نکات جالبی است؛

- محمدحسین طریقت منفرد وزیر بهداشت دولت یازدهم با کسب ۱۱ هزار و ششصد و هشتاد و پنج رای، در رده نودم قرار گرفت.

- شهاب‌الدین صدر که پیش از این ریاست سازمان پزشکی قانونی کشور و معاونت وزارت بهداشت را بر عهده داشت، با نزدیک به سی و دو هزار رای، کمتر از یک درصد رای مردم تهران را به خود اختصاص داد و در رتبه هفتادم قرار گرفت.

- محمد غرضی نیز که در انتخابات ریاست جمهوری سال نود و دو، حدود پانصد هزار رأی به دست آورده بود، در انتخابات مجلس دهم با سی و چهار هزار رای در رتبه شصت و هشتم قرار گرفت.

عشرت شایق که با دوهزار و ۲۵۰ رای در رتبه ۴۶۲ قرار گرفته است، پیش از این نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی بود و از اعضای ارشد جمعیت ایثارگران محسوب می‌شود.

- محمدکریم شهرزاد نماینده اصولگرای اصفهان در مجلس هفتم نیز با سه هزار و ۶۳۱ رای در رتبه دویست و هشتاد و پنجم قرار گرفته است.

- مهدی کوچک‌زاده نیز با ۴۶ هزار رای در رده ۶۴ قرار دارد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: دانا


ویدیو مرتبط :
میزان رای ملت