سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فیسبوک به رکورد فوق العاده 1.59 میلیارد کاربر آنلاین ماهانه رسید


فیسبوک به رکورد فوق العاده 1.59 میلیارد کاربر آنلاین ماهانه رسیدشهر سخت افزار/ اینکه بگوییم در حال حاضر فیسبوک بزرگترین وبسایت شبکه اجتماعی دنیاست، اصلاً ادعای گزافی نیست. اما آماری که روز گذشته اعلام شد نشان میدهد که میزان کاربران این سایت نه تنها کمتر نشده، بله به عدد 1.59 میلیارد کاربر ماهانه رسیده است.

در ماه جولای سال گذشته میلادی طی اعلام رسمی این شرکت، میزان کاربرانی که حداقل در طول یک سال به حساب کاربری خود لاگین کرده بودند به عدد بی سابقه 1.49 میلیارد رسید. اما آماری که روز گذشته منتشر شد نشان می‌دهد که این عدد همچنان می‌تواند بالاتر برود و تا به امروز با 100 میلیون حساب افزایش به 1.59 میلیارد حساب رسیده است.

در ادامه ی این گزارش آمده است که در گروه های فیسبوکی تا به امروز یک میلیارد نفر عضویت دارند و 80 میلیون کاربر هم از بستر Facebook Lite استفاده می‌کنند که نسخه ساده تر فیسبوک است که برای افرادی که در کشورهایی که سرعت اینترنت چندان بالایی ندارند می‌تواند مفید باشد. همچنین توسط امکان ایجاد رویداد ها نیز در سال 2015 در حدود 123 میلیون رویداد در این شبکه اجتماعی تنظیم شده است.

حالا در مورد درآمده های فیسبوک صحبت کنیم. طی آمار منتشر شده، پلتفرم موبایل این شرکت به شدت موفق ظاهر شده است؛ به طوری که 80 درصد از درآمد تبلیغاتی فیسبوک از طریق این پلتفرم بدست آمده است که به نسبت 78 درصد سه ماهه ی سوم سال 2015، دو درصد افزایش داشته است.

همچنین در بخش محتوا هم فیسبوک بسیار قدرتمند ظاهر شده است و طبق ادعای گزارش مذکور و اعلام شخص مارک زاگربرگ، کاربران این شبکه اجتماعی به صورت متوسط بیشتر از 100 میلیون ساعت ویدئو را روی اکانتشان تماشا می‌کنند و به همین خاطر فیسبوک در حال تلاش است تا یک کانال ویدئویی اختصاصی را ایجاد کند و به رقیبی جدی برای یوتیوب تبدیل شود. راهی که می‌تواند سود چندین برابری را راهی جیب سهامداران این شرکت کند.

آمار و ارقام همچنان از روند رو به رشد فیسبوک خبر دارند و علی رغم اینکه در کشور ما به نسبت سالیان گذشته، درصد نفوذ و کاربری این شبکه کاهش یافته، در کشورهای دیگر، فیسبوک از محبوب ترین هاست.


منبع: شهر سخت افزار


ویدیو مرتبط :
‫5 کاربر فیسبوک که زیاد ترین لایک را در جهان دارند!‬‎