مراسم انتخاب “بهترین های لالیگا 2015” + نتایج


مسی و رونالدو در مراسم بهترین های لالیگا 2015

انتخاب بهترین های فصل 2015-2014 لالیگا در مراسمی باشکوه در ایالت جدایی طلب کاتالونیا انجام شد و رئال مادرید و بارسلونا، بیشترین جوایز فردی را بردند و جایی برای تقدیر از سایر تیم ها باقی نگذاشند. 

جوایز مسی و رونالدو در بهترین های لالیگا 2015

در این مراسم، لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لالیگا معرفی شد اما رونالدو جایزه مربوط به بخش انتخاب مردمی یا محبوب ترین بازیکن فصل گذشته لالیگا را از آن خود کرد. جایزه ای که البته بسیاری آن را نمادین توصیف کردند و بهانه ای بود برای حضور کریس در این مراسم.

در بخش دیگری از این مراسم، کلودیو براوو جایزه بهترین دروازه بان را از آن خود کرد که البته شگفتی خبرنگاران و اصحاب رسانه را در پی داشت، او دروازه بان بزرگی است اما در فصل گذشته گذشته گزینه های جدی تری در مقایسه با او حضور داشتند.

مراسم انتخاب بهترین های لالیگا ، مسی و رونالدو 2015 ، مسی و رونالدو در لالیگا

سرخیو راموس از رئال مادرید نیز به عنوان بهترین مدافع فصل گذشته لالیگا انتخاب شد و خامس از تیم اول پایتخت اسپانیا جایزه بهترین هافبک و بازی ساز را از آن خود کرد.

مراسم انتخاب بهترین های لالیگا ، مسی و رونالدو در لالیگا ، بهترین های لالیگا

برترین ستاره آمریکای جنوبی در لالیگا نیز نیمار بود، کسی که شایعه موفقیتش در کسب جایزه بهترین بازیکن سال فیفا لحظه به لحظه افزایش پیدا می کند. بهترین بازیکن شاغل در لالیگا از آفریقا نیز فگولی از الجزایر بود که در ترکیب والنسیا خوش درخشیده است. از سوی برگزار کنندگان این مراسم، بهترین مربی فصل گذشته لالیگا، لوئیس انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا معرفی شد.

مراسم انتخاب بهترین های لالیگا ، بهترین های لالیگا ، بهترین های لالیگا 2015

در این مراسم جایزه بهترین مدیریت ورزشی به بارتومئو از بارسلونا تعلق گرفت.

بهترین های لالیگا 2015 ، مسی و رونالدو در بهترین های لالیگا 201


ویدیو مرتبط :
کریستیانو رونالدو در مراسم انتخاب بهترین های لالیگا