فریبا نادری و خرید لباس عید + تصاویر


خرید نوروز و لباس عید با فریبا نادری

فریبا نادری را در مراسم و جشنواره ها همیشه با آراستگی خاصی دیده ایم. خانم بازیگری که پوشش او به خوبی نشان می دهد که چقدر انتخاب لباس برایش اهمیت دارد. در خواندنی های مصاحبه با فریبا نادری در رابطه با عید نوروز و انتخاب لباس نکات جالبی در رابطه با گوشه گنار زندگی و روحیات این بازیگر زن خواهیددانست. 

داشتن ظاهری آراسته و منظم همیشه می تواند حس خوبی برای ما و اطرافیان مان به همراه داشته باشد. فریبا نادری از آن دست بازیگرانی است که باوجود سنتی بودن به شدت مدرن است و اصولا اهمیت زیادی به ظاهر خود می دهد. دلیل اصلی این موضوع، این است که او اعتقاد دارد با این کار هم خودش روحیه و انرژی می گیرد و هم اینکه به دیگران این انرژی را منتقل می کند که دقیقا همین طور است. در آستانه عید نوروز با فریبا نادری به خرید لباس پرداختیم و البته از روحیات و علایق او در این زمینه نیز باخبر شدیم.

فریبا نادری ، فریبا نادری عید نوروز ، عکس جدید فریبا نادریاصول انتخاب لباس فریبا نادریحرفهای فریبا نادری ازخرید عید و هفت سین

نوروز، نقطه ای برای شروععید برای من از صفر شروع کردن است؛ بدین معنا که یک سری کارهایی که در زندگی و کارم می خواستم انجام دهم و انجام نداده ام را با شروع سال جدید انجام می دهم و درواقع عید برایم نقطه استارتی برای زندگی دوباره است. من در کارهایم آدم دقیقی هستم و تا جایی که بتوانم کارهایی را که شروع کرده ام و در برنامه ام دارم، انجام می دهم ولی اگر به هر دلیلی نتوانم کاری را در طول سال انجام دهم، آن را به سال جدید موکول می کنم و استارت آن کار را با شروع سال جدید می زنم.

دختر مدرن پایبند به سنتباوجود اینکه ظاهری مدرن و به روز دارم ولی اصولا آدمی سنتی هستم و به شدت به سنت ها پایبند هستم. عید نوروز هم یکی از مهم ترین سنت های ماست و حتی دنا، دختر آقای رسام به من می گوید که خرید هفت سین برای تو یک معضل است! من خیلی روی هفت سین حساسیت دارم و خیلی زیاد برایم مهم است و به آن اعتقاد دارم.

وابستگی به اعضای خانوادهمتاسفانه به دلیل شرایط کاری با اقوام خیلی دور در ارتباط نیستم ولی با اقوام درجه یک زیاد در ارتباط هستم و دید و بازدید برایم خیلی مهم است و وابستگی زیادی به اعضای خانواده ام دارم. مادربزرگ هایم را باید حتما ببینم و برایم همیشه در اولویت هستند. پیش از تحویل سال همیشه به بهشت زهرا می روم و حتی بعد از روز اول عید هم سعی می کنم به زیارت اهل قبور بروم.

خودم را دوست دارم... به خودم خیلی اهمیت می دهم و چند سالی هست که این را متوجه شده ام که اول باید خودم را دوست داشته باشم و بعد بتوانم عشقی که به خودم دارم را به دیگران انتقال دهم. شاید تا قبل از 30سالگی دیگران برایم از اهمیت بیشتری برخوردار بودند ولی حالا می دانم که باید خودم در اولویت باشم؛ مثلا اگر حال خودم خوب نباشد، به دیدن مادرم نمی روم چون می دانم ممکن است حال او را هم خراب کنم.

اهمیت به ظاهر و پوششبه پوشش و ظاهرم خیلی اهمیت می دهم. شاید دائم در حال خرید لباس نو نباشم ولی لباسی که می پوشم باید حتما تمیز و آراسته باشد. دوست دارم وقتی مردم مرا می بینند از من انرژی مثبت بگیرند و به صورت کلی ظاهر آراسته به خودم نیز انرژی مثبت می دهد و از اینکه پوشش و ظاهر خوبی داشته باشم، روحیه می گیرم.

متاسفانه یک نگاه منفی از سوی برخی نسبت به بازیگران ایجاد شده است که فکر می کنند بازیگران همیشه در آرایشگاه هستند، همیشه در حال خرید بوده و همیشه مشغول خوشگذرانی هستند ولی واقعا این طور نیست بلکه حداقل خود من سعی می کنم ظاهرم را آراسته و موقر نگه دارم و این نظم و نظافت ظاهری برایم اهمیت زیادی دارد.

سالن زیبایی که دوست خوبم خانم مریم سلطانی تاسیس کرده است، جایی است که من به عنوان یک بازیگر در آنجا احساس امنیت می کنم و اتفاقا خیلی از بازیگران شاخص دیگر نیز به این سالن زیبایی می آیند و خدمات می گیرند. این سالن فضای خوبی دارد و حس آرامش خوبی از آنجا می گیرم و امیدوارم در کارش همیشه موفق باشد.

فریبا نادری ، عکس جدید فریبا نادری ، فریبا نادری لباس پوشیدنفریبا نادری خوش تیپ و شیک پوش مدرن و سنتی

انجام وظایف انسانیارتباط مستقیم با مخاطب در شبکه های اجتماعی را دوست دارم ولی متاسفانه مدتی است که انگیزه ام برای حضور در شبکه های اجتماعی را از دست داده ام و خیلی از پست هایی که می گذارم بیشتر حالت سفارشی دارد. متاسفانه کامنت هایی می بینیم که سراسر توهین است و اصلا این آدم ها را درک نمی کنم ولی سعی می کنم باز هم مسائلی مثل امور خیریه و کارهای انسانی را در صفحه ام بیان کنم؛ چرا که اگر این موضوع حتی روی یک نفر هم تاثیر مثبت بگذارد، من به وظیفه انسانی خود عمل کرده ام .

کمک به کودکان بی بضاعتآرزوهای ما برای سینما بیشتر تبدیل به رویا شده است و آنقدر آرزو کردیم و محقق نشد که دیگر آرزویی باقی نمانده است! اما برای مردم عزیز آرزو می کنم که به همه آرزوهای شان برسند اما قبل از آن به این فکر کنند که مثلا چه چیزهایی در زندگی ندارند که اگر آنها را داشته باشند حتما خوشبخت می شوند. به این فکر کنند که بابت چیزهایی که در زندگی دارند، خداوند را شکر کنند. امیدوارم مردم خدا را هرگز از یاد نبرند و کسانی که توانایی مالی دارند و برای فرزندان خود در این ایام خرید می کنند، حتی شده یک لباس ارزان قیمت برای کودکانی بخرند که هرگز تجربه چنین چیزی را در زندگی شان نداشته اند؛ کودکانی که حسرت به دل دارند و متاسفانه از داشتن خیلی چیزها در زندگی محروم هستند.


ویدیو مرتبط :
گره گشایی فریبا نادری و سمانه پاکدل در جشن رمضان