سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اتوبان زنجان به تبریز مسدود شد


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مسئول مرکز مدیریت راههای استان زنجان از مسدود شدن آزادراه زنجان-تبریز در پی بارش شدید برف در این محور خبرداد.

به گزارش پارس نیوز، مسعود خوشکام به وضعیت تردد در جاده های استان زنجان اشاره کردو گفت: در حال حاضر با توجه به بارش برف در محور زنجان به طارم و زنجان به بیجار ،زنجان به قزوین، تردد در این محورها تنها با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی اظهار کرد: با توجه به بارش برف سطح جاده ها لغزنده است و رانندگان حتما با احتیاط و دقت رانندگی کنند.

مسئول مرکز مدیریت راه های استان زنجان گفت: با توجه به بارش برف، کولاک در گردنه های کوهستانی استان برقرار بوده که باید رانندگان حتما آستانه دقت خود را بالا ببرند.

خوشکام  با بیان اینکه مسافران همچنین می توانند با تلفن گویای ۱۴۱ از وضعیت محورها با خبر شوند تاکید کرد: مسافران به محض اینکه قصد مسافرت داشته باشند حتما با سامانه ۱۰۰۰۲۴۱۱۴۱از باز بودنه راهها با خبر شوند.

مسئول مرکز مدیریت راههای استان زنجان به وضعیت راه های ارتباطی روستایی در استان زنجان اشاره کردو افزود: در حال حاضر مشکلی در راه های ارتباطی روستایی وجود ندارد.

خوشکام گفت: با توجه به اینکه مسافرتها از ۲۵ اسفند ماه در استان شروع شده و در این راستا تنها در این روز ۲۶۲ هزار تردد در استان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد رشد دارد.


ویدیو مرتبط :
آتش گرفتن تریلی اتوبان تبریز زنجان