سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اوباما بار دیگر خواستار کنترل استفاده از اسلحه شد


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، پس از آنکه یک راننده در ایالت میشیگان با شلیک گلوله 6 نفر را از پای درآورد، باراک اوباما خواستار مقابله با خشونت اسلحه در سراسر آمریکا شده است.

اوباما در نشست فرمانداران ایالت های آمریکا در کاخ سفید گفت: روز شنبه، بار دیگر یکی از مناطق آمریکا با تروریسم ناشی از خشونت اسلحه روبرو شده است. همان طور که اکثر شما می دانید، 6 نفر در میشیگان کشته شدند. پیش از اینکه در جمع شما حاضر شوم، با شهردار، کلانتر و رئیس پلیس آنجا صحبت کردم، و به آنها گفتم که از حمایت دولت فدرال در تحقیقات مربوط به این حادثه برخوردار هستند. 

جیسون برایان 45 ساله به اتهامات مختلفی از جمله قتل بازداشت شده است. اوباما از اقدامات فوری نیروهای پلیس و اورژانس در قبال این حادثه تشکر کرده است.

وی همچنین با خانواده های قربانیان این حادثه ابراز همدردی کرد و گفت: دولت باید اقدامات بیشتری را برای خارج کردن سلاح از دست کسانی که نباید سلاح در اختیار داشته باشند، انجام دهد.

اوباما اظهار داشت: اوایل امسال، من اقداماتی را در این زمینه انجام دادم تا افراد خطرناک مثل همین فرد، سخت تر بتوانند اقدام به خرید سلاح کنند ولی بی شک باید اقدامات بیشتری برای حفظ جان شهروندان آمریکایی انجام شود.

حدود 350 میلیون قبضه سلاح در ایالات متحده آمریکا وجود دارد که تعداد این سلاح ها بیشتر از جمعیت این کشور است. حدود 30 هزار نفر در آمریکا هر سال بر اثر خشونت اسلحه کشته می‌شوند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
روش تغییر فونت کنترل ها با استفاده از کنترل Font Dialog