جهش پست‌بانک در سال 95


مدیرعامل پست‌بانک گفت: سال 95 سال جهش پست بانک ایران است و این بانک تأثیرگذاری خوبی در اقتصاد و شبکه بانکی کشور دارد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، خسرو فرحی، مدیرعامل پست‌بانک ایران در مراسمی که به‌ مناسبت آغاز سومین سال فعالیت صندوق قرض‌الحسنه بانک برگزار شد، گفت: این صندوق حضور مؤثری درسطح کشور دارد و باید از ظرفیت‌های آن در شهرها و روستاها استفاده کنیم زیرا می‌تواند منشأ درآمد خوبی برای بانک و خدمات بیش‌تر برای مردم باشد.

وی افزود: با توجه به یکسان‌سازی نرخ سپرده‌ها و تسهیلات در شبکه بانکی کشور، صندوق قرض‌الحسنه ظرفیت‌های مناسبی برای منابع و تخصیص آن برای رفع نیازهای مردم دارد.

فرحی تصریح کرد: یکپارچه‌سازی نرم‌افزار‌ها و کیفی‌سازی خدمات از برنامه‌های مهم پست بانک ایران است و ارائه خدمات با کیفیت‌تر بهترین تبلیغ برای بانک است.

وی با اشاره به علاقه‌مندی معاونت دهیاری‌های وزارت کشور به همکاری با پست‌بانک‌ ایران گفت: خوشبختانه این بانک با ایجاد بسترهای لازم بانکی در سراسر کشور به جایی رسیده که بسیاری از دستگاه‌های اجرائی از جمله 32 هزار دهیاری‌ علاقه‌مند به همکاری هستند.

وی با تأکید بر دقت و سرعت در کارها اظهارداشت: باید به‌سمت توسعه خدمات و افزایش درآمدها از این محل تمرکز بیشتری داشته باشیم چون سودآوری خوبی برای بانک دارد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
گروه جهش در اداره پست شهرری