ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



خلیل‌زاده: با رمزی و هیچ بازیکن دیگری درگیر نشدم/ شرایط خوبی نداریم


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، آنچه مشخص است شرایط نامساعد این روزهای تراکتورسازی است که نیازی به بیان کردن ندارد. در راستای این شرایط نامساعد اخبار و شایعات حاشیه‌ای زیادی هم از درون تمرینات تراکتورسازی به بیرون درز پیدا می‌کند که شاید یکی از عجیب‌ترین اخبار اتفاق‌های امروز (دوشنبه) تمرینات بود.

ابتدا خبر درگیری علی حمودی با حمزه یونس نقل محافل شد و بعد از آن هم اعلام شد شجاع خلیل‌زاده با یان رمزی درگیری پییدا کرده است. حتی خبری هم از داخل رختکن تیم بیرون آمد و گفته شد محمد ایران‌پوریان، کاپیتان تیم با تونی اولیویرا درگیر شده و به او گفته: «تو به خاطر پولت اوضاع تیم را خراب کردی. اگر می‌خواهیم بروی زودتر برود و اگر می‌خواهی بمانی، تمرینات را با تمرکز بیشتری دنبال کن». این صحبت‌ها نیز به دنبال این مسئله مطرح شده که گفته می‌شود اولیویرا در هفته جاری تمرکز درستی روی تمرینات نداشته و حتی خودش هم بازیکنان را تمرین نمی‌دهد.

شجاع خلیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص خبر درگیری‌اش با یان رمزی اظهار داشت: درگیری؟ کاملاً تکذیب می‌کنم، چون کاملاً با او دوست هستم و رمزی از دوستان بسیار خوب من در تیم است.

وی درباره اینکه آیا با بازیکن دیگری درگیر نشده که چنین خبری منتشر شده است، گفت: نه با رمزی و نه با هیچ بازیکن دیگری درگیر نشدم.

مدافع تیم تراکتورسازی درباره درگیری ایران‌پوریان و اولیویرا خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم این خبر هم درست باشد و ایران‌پوریان بازیکنی نیست که با سرمربی تیم درگیر شود.

خلیل‌زاده درباره اینکه شرایط این روزهای تراکتورسازی به چه شکل است، گفت: متأسفانه اوضاع خوبی نداریم و این شرایط به هیچ‌وجه برای تراکتورسازی خوب نیست، اما نمی‌دانم باید چه کار کنیم. امیدوارم زودتر شرایط‌مان بهتر شود.

وی با اشاره به دو دیدار آینده این تیم مقابل استقلال در لیگ برتر و مرحله نیمه نهایی جام حذفی تأکید کرد: وقتی می‌گویم شرایط خوب نیست، به همین دلیل است. در آستانه دیدارهای حساس مقابل استقلال نباید چنین شرایط به وجود می‌آمد و این وضعیت خوب نیست.

مدافع تراکتورسازی در خصوص اینکه چه نظری درباره بحث رفتن یا ماندن تونی اولیویرا دارد، اظهار داشت: من نمی‌توانم در این خصوص نظر بدهم و هیئت مدیره باشگاه درباره این مسئله تصمیم‌گیرنده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
فلورنتینو پرز: لوئیس سوارز بازیکن خیلی خوبی نیست!