سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ثبت نام آزمون استخدامی شهرداری های استان به تعویق افتاد


به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، ایرج زاهدپور افزود: با توجه به مصادف شدن زمانبندی ثبت نام داوطلبین آزمون استخدامی شهرداری های استان با ایام اربعین حسینی و با موافقت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور این آزمون به مدت دوهفته به تأخیر افتاد.
وی اظهارکرد: تمامی فرایند ثبت نام آزمون استخدامی شهرداری های استان از تاریخ 1394/9/22 از طریق سایت استانداری انجام می شود و براساس زمانبندی جدید، آزمون تخصصی استخدامی شهرداری های استان نیز روز جمعه 1394/10/11 برگزار می شود.
آزمون استخدامی شهرداری های استان با مجوز سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و ابلاغ سازمان شهرداری ها و دهیاری ها قرار بود از روز هشتم آذر ماه ثبت نام و آزمون آن روز 27 آذر برگزار شود.
در این آزمون 138 نفر برای استخدام در شهرداری های محمدیه، اقبالیه، بویین زهرا، آوج، شال، الوند، آبگرم، شریفیه، دانسفهان، خرمدشت و قزوین جذب می شوند.
6101/ 6128

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خرید تضمینی شیر دوباره به تعویق افتاد