فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



خیرین مدرسه ساز کار چند ده ساله دولت ها را چند ساله اجرا کردند


به گزارش ایرنا، طاهر شریفی روز پنجشنبه در آیین هجدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اردبیل افزود: با گذشت حدود 46 سال در یک روستا، دانش آموزان همچنان در کانکس تحصیل می کردند و در طول این سال ها با وجود روی کار آمدن دولت های مختلف، در آخر خیرین پس از آگاهی از موضوع در کمترین زمان ممکن نسبت به ساخت مدرسه اقدام کردند.
وی بیان کرد: بزرگی کار خیرین به خصوص خیرین مدرسه ساز و قدردانی از آنها در قالب کلمات نمی گنجد و در برابر این تلاش مدرسه سازان عرق شرم بر پیشانی می نشیند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل اضافه کرد: ساخت مکان های آموزشی مناسبی که در شان مردم و فرزندان ماست، کار بسیار ارزشمندی است و دانش آموزانی که در این مدرسه ها رشد کرده و وارد جامعه می شوند، دعاگوی خیرین مدرسه ساز خواهند بود.
خیرین مدرسه ساز استان اردبیل تا کنون 350 مدرسه در قالب یک هزار و 416 کلاس درس احداث کرده اند؛ یک هزار و 239 کلاس درس در این استان برای نوسازی نیازمند کمک های خیرین است.
8123/6016

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خیرین مدرسه ساز 2