سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نخستین نمایشگاه گل و گیاه در نیشابور افتتاح شد


به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری نیشابور صبح امروز در افتتاحیه این نمایشگاه اظهار داشت: نخستین نمایشگاه گل و گیاه و صنایع وابسته در 30 غرفه از امروز تا 22 آبان ماه از ساعت 9 صبح تا 20 برای بازدید عموم شهروندان دایر است.

علی اشرفیان ادامه داد: نیشابور یکی از شهرهای مهم استان خراسان رضوی است که در دامنه کوه بینالود قرار گرفته‌است و این شهر گردشگری از ظرفیت‌ها و استعدادهای بسیار بالایی در حوزه‌های کشاورزی برخوردار است و سالانه محصولات زیادی از این شهرستان به شهرهای همجوار صادر می‌شود.

وی ادامه داد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری نیشابور در یک بررسی و تحقیق میدانی به این نتیجه رسید که شهر نیشابور در زمینه گل و گیاه حرفی برای گفتن در استان دارد به همین منظور نخستین نمایشگاه گل و گیاه با همکاری بخش خصوصی راه‌اندازی کردیم تا از تمامی ظرفیت‌های این بخش استفاده شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری نیشابور تصریح کرد: در این نمایشگاه کارشناسان و دست‌اندرکاران تولید و پرورش گل و گیاه در فرهنگسرای سیمرغ مستقر بوده و شهروندان می‌توانند سئوالات خود را در زمینه پرورش گل و گیاه و نحوه نگهداری از این گیاهان در میان بگذارند.

اشرفیان خاطرنشان کرد: امروز نیشابور را با کوچه باغ‌های زیبای آن روزگار می‌شناسند به همین منظور سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری نیشابور برای احیای این کوچه باغ‌ها از بخش خصوصی حمایت و پشتیبانی می‌کند.

انتهای پیام/3138/ع20


ویدیو مرتبط :
افتتاح سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه تهران