تیزر فیلم سینمایی «بدون مرز» منتشر شد


تیزر فیلم سینمایی «بدون مرز» منتشر شدتسنیم/ تیزر فیلم سینمایی «بدون مرز» ساخته امیرحسین عسگری رونمایی شد. این مستند از این هفته در گروه هنر و تجربه اکران می‌شود.
فیلم سینمایی «بدون مرز» ساخته امیرحسین عسگری، از این هفته در گروه هنر و تجربه اکران می‌شود.
آیین دیدار فیلم سینمایی «بدون مرز» امروز شنبه 11 اردیبهشت در محل موزه سینما برگزار می‌شود.
از ویژگی‌های بارز فیلم سینمایی «بدون مرز» اولین تجربه بلند سینمایی امیرحسین عسگری کم کاراکتر و کم دیالوگ بودن آن است. فیلم روایت بدیعی از رابطه تغییر یافته ملت ایران و عراق در حاشیه حمله آمریکا به این کشور است.
در این مراسم مطابق معمول مراسم آیین دیدار گروه هنروتجربه، از ساعت 20:30 پوستر فیلم توسط میهمانان و سازندگان فیلم امضا می‌شود و پس از صحبت‌های کوتاه کارگردان و عوامل فیلم، از ساعت 21 فیلم «بدون مرز» برای حاضرین به نمایش درمی‌آید.
«بدون مرز» در جشنواره سی و سوم فجر در سال 93 در بخش نگاه نو شرکت کرد و نامزد سه جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین فیلم‌نامه در این بخش بود. فیلم همچنین برنده جایزه بهترین فیلم آسیایی بیست و هفتمین دوره جشنواره توکیو در سال 2014 و برنده جایزه بهترین کارگردان جوان در نوزدهمین دوره جشنواره فیلم صوفیاسال 2015 میلادی شد.
در خلاصه داستان این فیلم آمده‎است: «فیلم داستان پسربچه‌ای را روایت می‌کند که هر روز برای ماهی‌گیری پا به کشتی به گل نشسته‌ای در نقطه صفر مرزی می‌گذارد. او کشتی را به محلی برای آرامش خود تبدیل کرده است اما حضور غریبه‌ای این آرامش را بر هم می‌زند….»
اشکان اشکانی فیلم‌بردار «بدون مرز» و اسماعیل منصف تدوین‌گر آن بوده‌اند و موسیقی این فیلم ساخته امیریل ارجمند است.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
جشنواره فیلم فجر 33 : تیزر فیلم سینمایی «بدون مرز»