سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کاهش داوطلبان برای شرکت در آزمون ارشد


حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: ثبت‌نام برای شرکت در 137 کدرشته امتحانی از 143 کدرشته امتحانی دوره کاشناسی ارشد سال 95 دانشگاه‌ها و بیست و یکمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از ساعت 14 روز دوشنبه 16 آغاز و با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده 24 آذرماه پایان یافت.

وی افزود: براساس آمار اولیه 700 هزار و 69 داوطلب نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند که در مقایسه با سال گذشته که 813 هزار و 13 نفر ثبت‌نام کرده بودند با کاهش 13.89 درصدی داوطلبان مواجه هستیم.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 در صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه 16 و جمعه 17 اردیبهشت 95 در حوزه‌های امتحانی مربوطه برگزار خواهد شد.

توکلی همچنین در خصوص آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور عنوان کرد: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ارشد فراگیر مهر 95 پیام نور از روز 9 آذر از طریق سایت سازمان سنجش آغاز و با در نظر گرفتن مهلت تمدید شده در روز 24  آذر 94به پایان رسید. 

وی افزود: براساس آمار اولیه 64 هزار و 18 داوطلب نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند و این آزمون در روز پنجشنبه 13 اسفند 94 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 


ویدیو مرتبط :
مشاوره آزمون کارشناسی ارشد مشاور آزمون دکتری