ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حضور بازیکن برزیلی، غیبت هافبک مراکشی/حیدری به تمرینات گروهی برگشت


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز از ساعت 12 امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی پشت درهای بسته صورت گرفت.

استقلالی‌ها به این دلیل ساعت 12 تمرین کردند که پرسپولیس باید در همین ورزشگاه به مصاف سایپا برود.

*علیرضا رمضانی و یعقوب کریمی دو بازیکنی بودند که در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشتند اما خسرو حیدری امروز علاوه بر شرکت در تمرینات در کارهای گروهی استقلال هم شرکت کرد. با این وجود هنوز حضور حیدری در ترکیب اصلی استقلال مشخص نیست.

*فرزاد مجیدی به دلیل شرکت در جلسه هماهنگی پیش از مسابقه در تمرین امروز حاضر نبود.

*با وجود منتفی شدن حضور جیووانی در استقلال این هافبک برزیلی امروز باز هم در تمرین آبی پوشان حاضر شد. وی با توپ تمرین کرد و به نظر می‌رسد مظلومی خواستار جذب این بازیکن است اما خبری که مبنی بر آزاد نبودن این بازیکن منتشر شده باعث تردید کادر فنی استقلال شده است. قرار بود امروز یک هافبک مراکشی هم در تمرین استقلال حضور پیدا کند اما ظاهرا هماهنگی‌ها برای حضور وی در تمرین روز شنبه صورت گرفته است.

*نصرالله عبداللهی مثل روز گذشته در تمرین امروز استقلال حاضر شد و برای دقایقی با پرویز مظلومی گفت‌وگو کرد.

*تمرین امروز یک ساعت طول کشید و استقلالی‌ها در آیتم‌های جداگانه مثل گرم کردن، ارسال از جناحین، شوت به سمت دروازه و فوتبال درون‌تیمی خود را برای دیدار فردا آماده کردند.

اعضای تیم فوتبال استقلال بعد از پایان تمرین راهی هتل المپیک خواهند شد.

تیم فوتبال استقلال فردا در ورزشگاه آزادی تهران از ساعت 15 و 30 دقیقه به مصاف گسترش فولاد تبریز می‌رود.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/OZDZ29


ویدیو مرتبط :
گلی دیگر از هافبک مراکشی مورد نظر پرسپولیس